Palmedus Skrevet 23. juni 2018 #1 Skrevet 23. juni 2018 Hei!😄 Etter en lang periode meg mye fest, trening, jobb og alltid holde seg i farta, har jeg nå innsett at nå er det på tide å finne roen. Som person er jeg veldig impulsiv og alltid med på det som skulle høres morsomt ut, er nesten avhengig av å alltid være i bevegelse og det kan jo til tider være litt slitsomt.. Jeg blir snart 28, de rundt meg har forsåvidt slått seg til ro hele gjengen med barn og hele pakka. Til nå har jeg ikke fått til så veldig mye annet enn å lage masse minner og erfaringer på godt og vondt. Så i dag har jeg bestemt meg for å sitte hjemme, alene i mitt eget selskap, prøve å finne roen, må si det er ekstremt vanskelig og føler nesten på en slags angst. så jeg lurer på, er du ofte alene? Hva er ditt beste tips for å finne roen? Hva syns du er deilig med alene kvelder? Noen gode tips til å holde seg sterk og ikke falle for fristelser? ☮️
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #2 Skrevet 23. juni 2018 Jeg gjør sånne noenlunde kjedelige gjøremål som jeg ellers ville utsette I en hektisk hverdag, dermed vil jeg være ekstra fornøyd med dagen. Ellers leser jeg bøker, setter på radio/podcast hvis det blir litt ensomt, maler rom, gjør yoga, legger puslespill, strikker, ser på film/serier med en god vin, spiller litt på ps4 eller data. Gjør det du synes er koselig. Anonymkode: d3119...df0
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #3 Skrevet 23. juni 2018 Hvorfor vil du bli mer hjemmekjær om dette ikke er deg? Gjør heller det som passer deg. Jeg er motsatt av deg, elsker alenetid og å ha huset for meg selv. Jeg kan være sosial, men da i korte perioder av gangen. Jeg er ikke glad i mange mennesker på en gang. Derfor har jeg tilpasset livet mitt deretter. Når jeg er hjemme alene lytter jeg til stillheten, leser, gjør yoga, ser ut i lufta mens jeg drikker kaffe og tenker. Jeg tenker mye. Anonymkode: 879e5...53e 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #4 Skrevet 23. juni 2018 Har du hage/terasse, kjøp boblebad. Er så sykt digg å lukke øynene, trekke inn frisk luft og finne roen mens det damper av boblevannet rundt deg. Gjerne med et glass vin til 🍷 Anonymkode: 41a4b...06b 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #5 Skrevet 23. juni 2018 En annen ting du kan gjøre er å teste nye oppskrifter. Så kan du lage maten på nytt når du får gjester, og du vet da hvordan den skal lages. Bruke tid på å pynte bordet; tenk tema. Trenger ikke være fancy men at fargene matcher feks. Prøv å lage smoothier, kjøp juicepresse og lag juice selv, eller prøve å lage noe du har smakt på reisene du har vært på. Da jeg var i Roma feks lagde jeg antipasti med en gang jeg kom hjem. Gjør hjemmet ditt til en del av deg 🏠 Anonymkode: 41a4b...06b 1
Gjest HanenIFlokken Skrevet 23. juni 2018 #6 Skrevet 23. juni 2018 Et abonnement på Netflix så er du godt igang 😎
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #7 Skrevet 23. juni 2018 Kan du ikke bare gjøre det du har lyst ut? Det høres merkelig ut at du vil tvinge deg selv til å gjøre noe du ikke liker og som heller ikke er nødvendig. Anonymkode: 25c37...c7c
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #8 Skrevet 24. juni 2018 Jeg er selv hjemmekjær, er ikke noe spesilet jeg gjør for det, liker å være alene, pusle med småting her hjemme, så det ligger nok til for meg. Ei venninne av meg er sånn som du beskriver deg, og hun ville også blir mer hjemmekjær, og hun prøvde. Det var som om hun tvang seg selv til alenetid og hjemmeting, men som ikke falt seg naturlig for henne, hun holdt på å forgå av rastløshet. Jeg vil tro at noen er bare mer i farta som personer enn andre, ingenting av delene er noe mer riktig eller galt, vi er bare forskjellig som personer. Og dersom du også skulle finne prinsen og det ble barn, som dine venninner, så vil det å være hjemme bli noe helt annet. Og skulle du fremdeles ønske å farta så tar du bare med barna. Anonymkode: 5b0f2...341
SunnivaOslo Skrevet 24. juni 2018 #9 Skrevet 24. juni 2018 Hva jeg gjør er å stelle med planter og urter,lese bøker,se dokumentarer,lage matretter og rydde. Jeg driver også med litt forskjellige diy opplegg som feks å fikse på gamle møbler og klær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå