AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #1 Skrevet 23. juni 2018 En del folk vifter mye med hendene når de prater, mest damer og kanskje mest folk utenom Norge. Er dette noe de gjør bevist eller bare kommer det av seg selv? På noen synes det å virke positivt inn, ved at det de sier får mer betydning. Og når det gjelder å stå klint oppi trynet til folk når man prater. Hva er greia med det? Sjefen min som er kvinne gjør dette. Resultatet er at jeg ikke klarer å henge med i det hun sier. Hun står gjerne 10 cm fremmom meg og forteller meg masse ting. Resultat er at jeg får kjeft fordi jeg ikke fikk med meg mer en 10% av det hun sa. Er dette noe folk gjør bevist? Anonymkode: 202f4...4fa
visp Skrevet 23. juni 2018 #2 Skrevet 23. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: En del folk vifter mye med hendene når de prater, mest damer og kanskje mest folk utenom Norge. Er dette noe de gjør bevist eller bare kommer det av seg selv? På noen synes det å virke positivt inn, ved at det de sier får mer betydning. Og når det gjelder å stå klint oppi trynet til folk når man prater. Hva er greia med det? Sjefen min som er kvinne gjør dette. Resultatet er at jeg ikke klarer å henge med i det hun sier. Hun står gjerne 10 cm fremmom meg og forteller meg masse ting. Resultat er at jeg får kjeft fordi jeg ikke fikk med meg mer en 10% av det hun sa. Er dette noe folk gjør bevist? Anonymkode: 202f4...4fa Close-talker er forferdelig! For å ikke snakke om low talker. Seinfeld tar jo alle sånne små irritasjoner på kornet.
applestories Skrevet 23. juni 2018 #3 Skrevet 23. juni 2018 (endret) Jeg er ofte veldig "aktiv" med hendene når jeg snakker, spesielt på jobb. Legger egentlig bare merke til det når jeg er usikker på noe eller den jeg snakker med ser usikker ut og jeg må plutselig forklare mye. Då prøver jeg å roe litt ned. Vet ikke om jeg gjør det like mye ellers, da er jeg nok bare fokusert på det jeg prøver å formidle. Har nevnt det for et par kollegaer, men de sier de ikke har lagt merke til det 🤓 Endret 23. juni 2018 av applestories
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå