Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg blir så matt av alle de som bare MÅ ha med seg ditt eller datt på TV, slik at livet deres faktisk planlegges rundt disse programmene.

Hvordan er det mulig?

Jeg har også programmer jeg liker å se, men jeg MÅ ikke se noen av dem dersom andre tilbud dukker opp - det være seg besøk av en venninne, eller invitasjon til ett eller annet.... etc..

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det er ikke noe jeg MÅ se på tv. Har aldri vært tv-slave-typen... (Kunne nok ha tendenser tidlig i tenårene når jeg bodde hjemme, men da var det for å få fred fra småsøsknene)

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg se Lost og Frustrerte Fruer - men jeg har da videospiller, så jeg tar det opp hvis jeg ikke er hjemme på det tidspunktet programmet sendes.

Skrevet
Jeg se Lost og Frustrerte Fruer - men jeg har da videospiller' date= så jeg tar det opp hvis jeg ikke er hjemme på det tidspunktet programmet sendes.

Enig.og sånn gjør jeg det også.

Koldbruna

Gjest skindeep
Skrevet

Hehe, nesten som man kan bli litt flau når man skal skrive dette her, men men..

Jeg må se home and away! eller må og må... det er middagslaging akkurat i den tiden, så om nødvendig så sløyfer jeg en serie for å lage en bedre middag!

Så må jeg også se frustrerte fruer!

Gjest Anonymous
Skrevet

Selv ser jeg svært lite på tv, og jeg tror det skal mye til før det endres. Min personlig oppfattning er at det bare blir mer, og mer, og mer @%!!! på tv for hver dag som går. Det er synd å kaste bort et medium slik som tv faktisk er, på så enormt mye tankeberøvet/tankeforsøpplende tull.

Skrevet

det er massevis av søppel som jeg liker å se på, som home and away og syvende himmel, idol, kandidaten, kongen av queens, alle elsker Raymond, rikets røst osv og enkelte debattprogrammer om de diskuterer noe som engasjerer meg, men MÅ ikke se. Har ingen problemer med å gjøre noe morsommere istedet. gleder meg til sommeren for da ser jeg ikke på tv, og det er deilig. Slik livet er nå med liten mulighet til å forlate huset hver kveld blir det en del tv(kombinert med KG) :roll:

Skrevet

Har et par ting jeg MÅ se, men merkelig nok klarer jeg sjelden å få det med meg likevel. Ser nesten aldri på TV i det hele tatt, så glemmer det rett og slett...

Men DVD er flotte saker, og det jeg liker best finnes jo på DVD uansett.

Altså, det jeg MÅ se er Sopranos og Six Feet Under. Og så ser jeg gjerne SATC og Cold Feet (synd det sluttet) - men det blir altså ikke i sendetiden...

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg må ikke se på tv, men jeg liker å la meg underholde uten å måtte anstrenge meg stort,..

Prioriterer naturligvis venner foran tv, og planlegger livet mitt uavhengig av tv-guiden.

Som Nallemaja ser jeg mindre på tv om sommeren,.. (pga varme og sol,..elsker å være ute i fint, behagelig vær!!)

Har en venninne som er tv-slave,..hvordan det er mulig? Hun lever et utrolig kjedelig liv,..

Gjest skindeep
Skrevet

Kafka, du overdrev vel ikke en smule nå?

Jeg ser ikke bare dritt på TV, vi har mange gode programmer da.

Om du vil kan jeg gjerne nevne noen som jeg synest er kjekke å se på :

Newton, et fint program der vi kan lære et eller annet!

Ut i naturen, et koselig program hvor vi lærer å sette pris på det som finnes utendørs.

Norge Rundt, morsomme innslag fra vårt kjære land.

Vil du bli millionær, rikt kunskapsprogram hvor man også kan lære.

Tv2 hjelper deg, Forbrukerinspektørene og Puls er også kjekke programmer!

sist men ikke minst Barne-tv.. hva skulle man gjort uten?

kan også nevne flere..men du skjønner kanskje hva jeg mener?

Gjest Moonshadow
Skrevet

Ingenting jeg må se. Men om jeg er hjemme og ikke har noe annet å gjøre, så er det en del ting jeg liker å følge med på.

Skrevet

Jeg pleier å få med meg Skavland. Da Amy gikk måtte jeg ha med meg det.

Skrevet

Typisk norsk og Jan Johansen prøver jeg å få med meg.

Gjest Anonymous
Skrevet
Typisk norsk og Jan Johansen prøver jeg å få med meg.

Ha! Der sa du noe! Der er jeg enig faktisk. Har ennå ikke 'satt meg ned for å se det', så jeg har ingen aning om når det faktisk går. Men Typisk Norsk er sinnsykt bra! Jan Johansen kan jeg sitte å :hakeslepp: etter i det uendelige :ler: Irriterende interessant :ler:

Gjest kenneth
Skrevet

Jeg se Burn it/Evig ung på NRK2 på torsdager, i tillegg til nyheter.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg se Burn it/Evig ung på NRK2 på torsdager, i tillegg til nyheter.

Sant. Står tvn min på står den som oftest på cnns 'no comment', eller n.geog.

Men hva er burn it og/eller (/ = ?) evig ung da?

Gjest Madeline
Skrevet

Følger med på flere serier som går etter at ungene har lagt seg. Men jeg tar de opp hvis det er andre ting som jeg heller skulle ha gjort. Er litt galt hvis vi lar tv`n styre livene våres.

Gjest Anonymous
Skrevet
Er litt galt hvis vi lar tv`n styre livene våres.

..styre livene våres, ja :roll:

Merkelig hvordan dette skulle passe med tilværelsen til enhver reality-deltager :-)

Gjest Chrizzy
Skrevet
Selv ser jeg svært lite på tv' date=' og jeg tror det skal mye til før det endres. Min personlig oppfattning er at det bare blir mer, og mer, og mer @%!!! på tv for hver dag som går. Det er synd å kaste bort et medium slik som tv faktisk er, på så enormt mye tankeberøvet/tankeforsøpplende tull.[/quote']

Nei altså, nå må du få en til sånn her!!!! :kysse: Mener du virkelig de? :klappe: Trodde jeg var helt rar jeg :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...