AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #1 Skrevet 23. juni 2018 Hei. Jeg vurderer å slutte på min nåværende jobb som er på et lager og finne en jobb innenfor kundeservice. Jeg har alltid lyst til å jobbe innenfor kundeservice. Noen her som kan hjelpe meg? Hva er de 2 beste og verste med jobben? Evt hvilken bedriften ansatter innenfor dette her?' NB: Dette er ved siden av studiene :). Anonymkode: f7335...72e
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #2 Skrevet 24. juni 2018 Kundeservice, folk syter og klager og alt er din feil, sånn i korte trekk. Anonymkode: 60b31...66d 5
Tibbie Skrevet 24. juni 2018 #3 Skrevet 24. juni 2018 Det verste med kundeservice er urimelige og sure kunder/brukere. Det positive er det motsatte; at du får hjelpe noen og at de blir takknemmelige.
Prinsesse788 Skrevet 24. juni 2018 #4 Skrevet 24. juni 2018 De fleste bruker vikarbyrå til dette, i alle fall litt større selskaper - positive og negative konsekvenser rundt vikarkontrakter. Som regel godt miljø, mange unge mennesker og høyt tempo. Du må tåle å få kjeft, finne deg i mye rart og være hardhudet. Du bør også være datakyndig for det finnes MANGE systemer å forholde seg til. Lykke til😊
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #5 Skrevet 24. juni 2018 5 timer siden, Prinsesse788 skrev: De fleste bruker vikarbyrå til dette, i alle fall litt større selskaper - positive og negative konsekvenser rundt vikarkontrakter. Som regel godt miljø, mange unge mennesker og høyt tempo. Du må tåle å få kjeft, finne deg i mye rart og være hardhudet. Du bør også være datakyndig for det finnes MANGE systemer å forholde seg til. Lykke til😊 Mhm. Jeg har som sagt en jobb så stresser ikke så mye. Tenker å finne noe fast ikke gjennom vikarbyrå. Anonymkode: f7335...72e
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #6 Skrevet 25. juni 2018 Personlig hadde jeg behold lagerjobben som ikke stresser så mye fremfor å jobbe med kundeservice. Har jobbe kundeservice i en årrekke og drømmer om en jobb der jeg ikke må forholde meg til kunder... Garanterer deg at kundeservicejobber er MYE mer stressende. Anonymkode: e3cd8...2eb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå