Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg vurderer å slutte på min nåværende jobb som er på et lager og finne en jobb innenfor kundeservice. Jeg har alltid lyst til å jobbe innenfor kundeservice.  Noen her som kan hjelpe meg? Hva er de 2 beste og  verste med jobben? Evt hvilken bedriften ansatter innenfor dette her?'

NB: Dette er ved siden av studiene :). 

Anonymkode: f7335...72e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kundeservice, folk syter og klager og alt er din feil, sånn i korte trekk.

Anonymkode: 60b31...66d

• Liker 5
Skrevet

Det verste med kundeservice er urimelige og sure kunder/brukere. Det positive er det motsatte; at du får hjelpe noen og at de blir takknemmelige.

Skrevet

De fleste bruker vikarbyrå til dette, i alle fall litt større selskaper - positive og negative konsekvenser rundt vikarkontrakter.

Som regel godt miljø, mange unge mennesker og høyt tempo. Du må tåle å få kjeft, finne deg i mye rart og være hardhudet. 

Du bør også være datakyndig for det finnes MANGE systemer å forholde seg til.

Lykke til😊

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Prinsesse788 skrev:

De fleste bruker vikarbyrå til dette, i alle fall litt større selskaper - positive og negative konsekvenser rundt vikarkontrakter.

Som regel godt miljø, mange unge mennesker og høyt tempo. Du må tåle å få kjeft, finne deg i mye rart og være hardhudet. 

Du bør også være datakyndig for det finnes MANGE systemer å forholde seg til.

Lykke til😊

Mhm. Jeg har som sagt en jobb så stresser ikke så mye. Tenker å finne noe fast ikke gjennom vikarbyrå.

Anonymkode: f7335...72e

AnonymBruker
Skrevet

Personlig hadde jeg behold lagerjobben som ikke stresser så mye fremfor å jobbe med kundeservice. Har jobbe kundeservice i en årrekke og drømmer om en jobb der jeg ikke må forholde meg til kunder... Garanterer deg at kundeservicejobber er MYE mer stressende.

Anonymkode: e3cd8...2eb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...