Gå til innhold

Hun vil "aldri møtes"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en nydelig jente på tinder for et halvt år siden. Vi har snakket mye nå og blitt godt kjent. Hun er virkelig slående nydelig, samtidig så morsom og gjennomført snill. Hadde noe på gang med flere men slo det ganske raskt bort ettersom jeg falt så hardt for henne..ja, jeg falt hardt til tross for at vi ikke har møttes. Første gang vi avtalt møte var jeg nødt til å avlyse(akutt familiesituasjon) etter det har jeg foreslått minst fire møter, og gjort meg helt tilgjengelig. Sier jeg mer enn gjerne drar til hennes by(vi bor to timer unna hverandre) og bor naturligvis på hotell. Hun svarer så vagt, og plutselig har det "falt ut i sanden". Jeg liker ikke å mase. Nå har jeg derimot fått litt nok og sendt en melding om at jeg trenger å møtes innen sommerferien min, hvis ikke tror jeg ikke at jeg klarer denne venteromsituasjonen lenger. Hun har svart meg ja, at hun er ledig de datoene og mer enn gjerne vil møtes. Hadde du klart å senke skuldrene og glede deg med den historikken som finnes her? Merker at jeg er på god vei til å forelske  meg langt mer enn det som er bra for meg.

Anonymkode: a7153...ee8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm vanskelig å si hva som er greia, men mulig at siden du begynner å bli forelsket i henne at du tar litt av, og kanskje maser litt mye? I en sånn start fase er det lurt å holde litt igjen, jeg personlig liker ikke når menn blir for på. Du har jo heller ikke møtt henne så meget mulig hun ikke føler slik som deg, selv må jeg møte folk for å kjenne om noe er der, bilder og samtaler i tekst holder ikke. Har hun et hektisk liv vet du noe om det? Hvis hun sier hun gjerne vil møtes slik du sier tror jeg du bør prøve å stresse litt mindre. Masse lykke til, er både godt og vondt å være forelsket :)

• Liker 1
Skrevet

Kjære vene. Hvis du kjører på med denne "jeg er alltid ledig hvis du vil" linja. Da kommer dette nesten 100% sikkert ikke til å gå i din favør. En dame som ikke er forelsket i deg, trenger å bygge opp relasjonen. Hvis du blir klengette og hun skjønner at du rydder alt av banen for å henge med henne, da vil hun ikke falle for deg. Når hun derimot blir forelsket i deg og du er innafor, da kan blir det noe annet.

Men akkurat nå må du sørge for å være den som på en måte ikke bryr seg. Ikke ta meg feil, damer liker at du på en måte bryr deg og at du velger henne. Men hun må også tro at du har uendelig antall andre å velge i og at hun enda ikke er i ditt sentrum. Du hjelper heller ingen ved å si at du kan dra dit, den blir litt sånn desperasjonsaktig. La henne heller komme til deg, bare at du planlegger hva dere skal.

• Liker 1
Gjest Newroz
Skrevet

Min erfaring er at noen bare vil ha et "forhold" gjennom internett. De vil ha noen å skrive med, noen å betro seg til, noen som er der når de sender meldinger osv - uten at man møtes i den virkelige verden. Rett og slett en internett kjæreste. Jeg har vært borti det samme et par ganger tidligere. 

For min del er det ikke aktuelt. Jeg kan ikke ha et forhold til noen gjennom kun internett. Jeg er ekstremt mye på internett og har mange venner som jeg aldri har møtt i det virkelige liv, men en kjæreste må kunne gi meg nærhet. Jeg ser også på meldinger i samme form som en fysisk konversasjon, altså for min del er det likte "ekte" om vi sender meldinger eller om vi snakker på telefonen feks. Samtidig går ikke det hvis jeg skal ha en kjæreste: da vil jeg kunne sitte ovenfor kjæresten min å snakke. 

Så, jeg tror rett og slett du har møtt en slik dame som kun vil ha en internett kjæreste dessverre :( Mitt beste tips er å si at det ikke er aktuelt for deg å lage et forhold gjennom nett uten å møtes. Hvis hun vil ha deg, vil hun da manne seg opp for å møte deg. Hvis ikke vil hun fortsette slik som nå, og det er opp til deg om du enten lar være å svare eller blokkerer henne. 

AnonymBruker
Skrevet

Hun har jo sagt at hun er veldig betatt av meg og ikke dater andre. Og jeg har ikke sagt at jeg er veldig forelsket men betatt. Har heller ikke sagt at jeg er ledig hele tiden.. 

Ts

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har jo sagt at hun er veldig betatt av meg og ikke dater andre. Og jeg har ikke sagt at jeg er veldig forelsket men betatt. Har heller ikke sagt at jeg er ledig hele tiden.. 

Ts

Å stol på meg du gutt. Dersom en dame er betatt av deg eller forelsket. Da gjør hun veldig mye for å være rundt deg og ønsker å henge med deg 24\7. Dere har ikke en gang møttes, så ta en ting om gangen.

" etter det har jeg foreslått minst fire møter, og gjort meg helt tilgjengelig" Virker som om du er ganske så ledig hele tiden med denne. Ikke noe galt i å foreslå tid og sted. Men dersom du gjør det i hytt og pine med avslag. Da minsker oddsen for hvert avslag. Hadde jeg vært deg, ville jeg sagt at har lyst til å dra ett eller annet sted, sakt at jeg uansett skal dit og sakt en tid. Dersom hun har avslått uten å komme med noe forslag om senere treff, ville jeg bare sakt noe som "okei, det var synd hadde vært hyggelig å truffet deg. Gi meg en lyd om du vil bli med en annen gang" Etter dette hadde jeg ikke gitt ett minste pip av en lyd før hun hadde tatt kontakt selv. Samtidig hadde jeg ikke brukt tid på å "bli kjent" noe mer over nett og gitt beskjed om dette. Dog på en fin måte.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...