AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #21 Skrevet 23. juni 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Relasjonproblemer? Anonymkode: 715ae...256 Hvorfor mistenker du dette? Jeg ser ingen grunn til og ha relasjonsproblemer for jeg har hatt en stabil barndom, men null rusmisbruk. Pappa har aldri vært tilstede under oppveksten min da, han og mamma hadde alltid avstandsforhold fordi han har reisejobb og hun ville slå seg ned på ett sted og fikk jobb der. Han var mest i andre land og flyttet til slutt til et annet kontinent. Hun traff ny mann når jeg var 10 år, og denne mannen slo broren min, meg var han mer mild mot. Men ikke grov mishandling. han var verdens beste mann noen ganger for så og mobbe meg på en dårlig dag. alt om hvor håpløs jeg var fordi jeg ikke hadde toppkarakterer på skolen. Nok om det... Jeg ser ikke dette skulle være en grunn nok til og få relasjonsproblemer. Ei venninne burdte ihvertfall hatt det da, hun er oppvokst med foreldre som drakk seg drita fulle i hennes nærvær, masse krangling, skilsmisse hvor begge foreldre fant seg en ny håpløs steforelder med bruk av dop på den ene siden, vold i den andre. hun har alltid hatt kjæreste, men mange kjærester da.. Anonymkode: 26eff...484
Boodelooap Skrevet 27. juni 2018 #22 Skrevet 27. juni 2018 Det sies at hvis man ser hverandre i øynene i typ 3-5 minutter uten pause, så skal man bli forelsket. Ikke at jeg tror det funker men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå