Gå til innhold

Hater å bli slikket

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater å bli slikket, synes det er skikkelig ubehagelig og får nesten angst av det. har tuk og med begynt å gråte av det. synes det er så fælt. Likevel så slikker typen min meg, selv om han vet at jeg ikke liker det.

Anonymkode: 8eae9...dce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så si at han ikke skal gjøre det. 

Anonymkode: d9f53...6fc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Likevel så slikker typen min meg, selv om han vet at jeg ikke liker det." 

Hvorfor sier du ikke nei da?

Anonymkode: 63207...df7

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hater å bli slikket, synes det er skikkelig ubehagelig og får nesten angst av det. har tuk og med begynt å gråte av det. synes det er så fælt. Likevel så slikker typen min meg, selv om han vet at jeg ikke liker det.

Hvorfor lar du han forgripe seg på deg?

AnonymBruker
Skrevet

Du må si ifra. Hater sånt selv.. du skal ikke måtte gjennomgå noe du ikke liker. Du har prøvd og det får holde;)

Anonymkode: eb745...f36

Skrevet

Si nei, skubb han vekk og nekt ham tilgang.. ? 

AnonymBruker
Skrevet

Men i alle dager. Det må da være mulig å si i fra på en skikkelig måte, kvinne. Si klart nei, om han ikke hører på deg så dytter du han bort. 

Anonymkode: 3892b...9fb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor lar du han gjøre det da?

Anonymkode: 882e3...c13

• Liker 1
Gjest LiMaSK
Skrevet

Er ikke så veldig glad i det selv, synes det er ekkelt, fordi jeg tisser der, haha! Han vet jeg ikke liker det, så det skjer ikke så ofte. Bare dumt at han tenner på det..Men jeg synes det er greit å suge han.

AnonymBruker
Skrevet
På 23.6.2018 den 20.49, AnonymBruker skrev:

La han gjør det, ellers er det bye bye. Å slikke fitte er noe av det beste som finnes. Så om ikke du er gudommelig på alle andre områder bør du la han fortsette...

Anonymkode: f5e3b...b5a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, LiMaSK skrev:

Er ikke så veldig glad i det selv, synes det er ekkelt, fordi jeg tisser der, haha! Han vet jeg ikke liker det, så det skjer ikke så ofte. Bare dumt at han tenner på det..Men jeg synes det er greit å suge han.

Er litt sånn med dama mi også hun liker absolutt ikke at jeg slikker henne, men derimot så suger hun meg (ikke til orgasme da) ganske ofte.

Anonymkode: 429cf...b53

Skrevet

For et hjelpeløst innlegg. Stå opp for deg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Du liker ikke å bli slikket av han. Stor forskjell.

Bytt han ut med en annen. Før eller siden vil komme over en fyr som faktisk vet hvordan man slikker.

Anonymkode: 67e3d...ee6

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

La han gjør det, ellers er det bye bye. Å slikke fitte er noe av det beste som finnes. Så om ikke du er gudommelig på alle andre områder bør du la han fortsette...

Anonymkode: f5e3b...b5a

Seriøst? Hvilken glede kan det gi å slikke henne når hun tydelig ikke liker det?

Anonymkode: 068bf...fa4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...