AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #1 Skrevet 23. juni 2018 Noen som opplever/har opplevd at tidligere venner har blitt "høy på pæra" etter endt utdannelse, å knapt snakker med deg da du er bare en frisør/elektriker osv ? Anonymkode: 382f7...5dc 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #2 Skrevet 23. juni 2018 Ja. Men da tenker jeg bare på at de har studielån av en annen verden, mens jeg er gjeldfri og har spart opp egenkapital nok til en bolig de bare kan drømme om de nærmeste 20 årene. Anonymkode: d13e5...1de
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #3 Skrevet 23. juni 2018 Husker jeg var på fest med en fyr en gang som bare måtte fortelle meg at "jeg er smartere enn deg" til en hver tid. Kjempe flaut for han syns nå jeg. Han er evig student mens jeg var renholder. Da han fortsatte som student og bodde i kjelleren hos mamma'n sin så starter jeg firmaet mitt. Da han begynte å jobbe så hadde firmaet litt vokst veldig og hadde fått mange ansatte. Da han endelig fikk kjøpt seg en bitteliten leilighet nær jobben sin så solgte jeg firmaet mitt med STOR gevinst. Nå som jeg har alt jeg trenger så begynner jeg med studie, uten noe behov for studielån. Anonymkode: 0a087...289 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå