Rucula Skrevet 23. juni 2018 #1 Skrevet 23. juni 2018 https://www.vgtv.no/video/160618/femaaring-rev-ned-skulptur-til-en-million se denne.... den er et veldig godt eksempel på foreldre som bare gir lang F og bare lar ungene sine oppføre seg som ville hunder... Er det rart foreldre får et dprlig rykte? Mor bare sitter apatisk og ser på at ungen river ned en statue til 1 million kroner. Og etterpå så skylder hun på at statuen ikke var godt nok sikret... ER DET MULIG!! håper foreldrene må betale hele herligheten.. jeg har en datter selv og hadde aaaaaldri latt hun holde på sånn der. 8
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #3 Skrevet 23. juni 2018 Skjedde noe lignende der jeg jobber. Erstatningskrav fra foreldre til drittunge som ødela noe en annen ansatt hadde brukt flere år på å lage på fritida. Begrunnelse: det stod ikke noe skilt om at det var forbudt å klatre på glassmonteren, og ungen hadde skåret seg på glasset som selvfølgelig ble knust da h•n klatret opp for å sitte på den. Jeg har selv unger, og de har beundret gjenstanden i monteren, men aldri tenkt tanken på å klatre på den. Og hadde de prøvd på det hadde jeg stoppet dem før de hadde tenkt tanken ferdig. Anonymkode: c2078...54f 6
Gjest Axl Skrevet 23. juni 2018 #4 Skrevet 23. juni 2018 (endret) DET ER FOR SLITSOMT DET Å PASSE PÅ SINE EGNE BARN MEN UNGER DET SKAL DE HA. HVOR ER BARNEVERNET I SÅNNE SAKER? Endret 23. juni 2018 av Axl
Xmasclovn Skrevet 23. juni 2018 #5 Skrevet 23. juni 2018 Sånne foreldre skulle vært sterilisert..... 7
Gjest Stella Rose Skrevet 23. juni 2018 #6 Skrevet 23. juni 2018 Skulle aldri hatt barn, sånne forelder.
Jolene Skrevet 23. juni 2018 #7 Skrevet 23. juni 2018 Håper foreldrene må betale rubbel og bit. Har man barn, må man faktisk ta grep. Ikke bare sitte å snakke med andre voksne. 5
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #8 Skrevet 23. juni 2018 Var med på et arrangement, der det bl.a ble stilt ut kopier av historiske gjenstander. Lov å stå nærme og se på, men en gang kom det noen unger og var nysgjerrige på noen sverd. Ikke skarpe sverd, men ikke noe å leke med heller. De begynte selvfølgelig å kjenne på de, dytte, løfte... Først tenkte jeg at dette er ikke mitt ansvar, men da ingen foreldre tydeligvis brydde seg, så måtte jeg gå og snakke med ungene selv om å la sverdene være i fred. Når ble det sånn at man kan leke med ting som står utstilt? De burde i hvert fall lært seg å spørre noen som jobber der først. Vi viste gjerne det som var utstilt frem, og folk kunne ta på og prøve, men da under oppsyn av oss. Anonymkode: 619e7...782 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #9 Skrevet 23. juni 2018 Mye dårlig kunst allikevel! Anonymkode: fcf16...3e0
Jolene Skrevet 23. juni 2018 #10 Skrevet 23. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mye dårlig kunst allikevel! Anonymkode: fcf16...3e0 Du tar regningen skjønner jeg? 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #11 Skrevet 23. juni 2018 4 minutter siden, Jolene skrev: Du tar regningen skjønner jeg? Ja, men dritten er ikke verdt det! Anonymkode: fcf16...3e0
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #12 Skrevet 23. juni 2018 Sjokkerende bilder på så mange plan. Selv hvis de giddeløse foreldrene bryr seg null om kunst (hva gjør de da på en kunstutstilling) så sitter de og ser på at barnet klatrer på en statue med risiko for å få den over seg. Og orker såvidt å løfte på skrotten når akkurat det skjer. Statuen hadde klart seg bedre som forelder. Anonymkode: 8294a...3ca 3
Jolene Skrevet 23. juni 2018 #13 Skrevet 23. juni 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men dritten er ikke verdt det! Anonymkode: fcf16...3e0 Så du gidder ikke barneoppdragelse og sitter å ser på at barnet ditt kan skade seg? Flott det... 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #14 Skrevet 23. juni 2018 Jeg jobber med barn, og ser veldig mange foreldre som lar barna gjøre akkurat som de vil. Barna styrer og bestemmer, og oppfører seg som galninger, mens foreldrene står tafatt å ser på. Mange foreldre er sjokkerende dårlige på grensesetting. Anonymkode: 3bc60...4be 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå