Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #1 Skrevet 3. mars 2005 Er intresert i å høre om holdbarheten(hvor godt det sitter), pris.. Jeg bruker San Souis , men det er jo forholdsvis dyrt og det er jo ikke nødvendig hvis det er billigere merker som er bra også
Gjest Xavia Skrevet 3. mars 2005 #2 Skrevet 3. mars 2005 Sminken min består av forskjellige merker. Men jeg har for tiden mest Chanel og Clinique.
guerlain Skrevet 3. mars 2005 #3 Skrevet 3. mars 2005 Bruker mascara til ysl. Make up creme fra lancome. Lip liner fra clarins. Lipgloss fra ysl,guerlain,loreal... eye liner fra lancome. High lighter fra ysl. Rense produkter,dag og natt krem fra guerlain. Peeling fra ysl...
Gjest Xavia Skrevet 3. mars 2005 #4 Skrevet 3. mars 2005 ...også har jeg faktisk endel fra Dior, det glemte jeg i farta...
Gjest Butterflygirl Skrevet 3. mars 2005 #5 Skrevet 3. mars 2005 Liker maybelline sky high curves veldig godt. sitter lenge på meg. og liker øyneskyggene til chanel, de kvartettene også veldig godt. sitter i flere timer før de setter seg som en stripe på øyelokket. øyneskyggene til dior holder seg også lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå