Klips Skrevet 15. august 2002 #1 Skrevet 15. august 2002 Hei hei, engstelige meg igjen. Har hatt litt vondt på den høyre siden av magen de siste par dagene, og det hadde mannen min lest kunne være graviditet utenfor livmoren, men da er det vel ordentlig vondt vel? Blir det akutt kjempevondt? Eller begynner det med litt vondt bare? Kanskje overnervøst, men siden vi skal på ferie er det best å føle seg trygg. Hva annet kan det være? Klips og småtten (7+2)
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2002 #2 Skrevet 15. august 2002 Har hatt det! Smertene sitter riktignok i siden, men det er så vondt at du hadde aldri klart å sette deg ned ved datamaskinen! Med andre ord så er nok alt i orden. Jeg er gravid med nr. 3 og har hatt ubehag på ene eller andre siden med alle tre, det er sannsynligvis bånd som strekkes etterhvert som livmoren begynner å vokse. (ifølge min jordmor) God tur da! :D
Gjest motorrypa Skrevet 15. august 2002 #3 Skrevet 15. august 2002 hei klips. holder med gjest her ovenfor. har også hatt en slags stikking i siden av magen, har hørt at det bare er bånd som strekker seg.. tror du bare skal prøve å slappe av å prøve å ikke bekymre deg så mye. babyen din har det sikkert helt fin. håper dere får en fin ferie klæm fra motorrypa
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2002 #4 Skrevet 15. august 2002 Så det er akutt kjempevondt altså? Ikke bare litt vondt først og masse vondt etterhvert? Takk takk. Er rolig igjen (har ikke vært sååå urolig altså, vil bare helst ikke at noe skal skje i Hellas. Vil jo ikke at noe skal skje noe sted, da). Klips
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2002 #5 Skrevet 16. august 2002 Hei, hei Klips :D Hvis det hadde vært utenfor livmoren, så hadde du hatt ordentlig vondt, og du hadde blødd! Og smerten hadde vært skikelig, du hadde blitt skikkelig syk. Å være gravid utenfor livmoren er skikkelig farlig. Men om du lurer på noe, så synes jeg du skal ta kontakt med lege og spørre, da kan de betrygge deg med at alt er ok, og hvis ikke, undersøke deg hvis det er nødvendig.
Krumeline Skrevet 16. august 2002 #6 Skrevet 16. august 2002 Ved første mitt svangerskap hadde jeg også veldig vondt i høyre side. Legen tok meg på alvor, og sendte meg til en ultralydundersøkelse. Alt var heldigvis i skjønneste orden!:-) Jeg fikk dessuten vite at det er vanlig å ha litt vondt på denne måten tidlig i svangerskapet. Nå er jeg gravid igjen, og kjenner nok en gang litt ubehag på høyre side. Siden jeg vet at det er vanlig, merker jeg faktisk ikke så mye til det. Skjønner altså din (unødvendige) bekymring! Krumeline
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2002 #7 Skrevet 16. august 2002 Takk alle sammen. Regner med at alt er som det skal, jeg. Vil bare ikke bli syk i syden. Klips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå