Gå til innhold

Proviant matkasse og å bo i en blokk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får man melding før levering, eller når de er kommet med det? Har erart før med posten at de bare slenger den på utsiden av blokka hjemme, og ikke sier noen ting om at pakka er kommet. Er jo litt dritt om noen tar maten før jeg får sett at den er på utsiden. 

Ofte er ytterdøren låst fra utsiden så man kan ikke komme inn på kvelden, eller ettermiddag. Man må bruke nøkkel, så de folka kommer seg jo ikkeinn.

Anonymkode: 280fe...256

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

halo

Skrevet

Både godt levert og Adams maykadmsse får man SMS om at de kommet mellom kl x og x. Så en mld om at de er i nærheten. Og så ringer de på døra. Så de leverer på dør og du må åpne. 

• Liker 1
Skrevet

Der var det mye skrivefeil :ler: mobil og multitasking. 

Proviant eies av godt levert og Adam så det er nok samme prosedyre. 

AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, Mynona skrev:

Både godt levert og Adams maykadmsse får man SMS om at de kommet mellom kl x og x. Så en mld om at de er i nærheten. Og så ringer de på døra. Så de leverer på dør og du må åpne. 

De kommer seg ikke til døra mi nei. Jeg borikkei blokk, men i bygning med leiligheter og de vet ikke hvilket nummer jeg bor i, er jo ikke en del av adressami og døra er stengt så de kommer seg ikke inn.

Bare lurte siden det sto ingen ting om levering på nettsiden deres.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De kommer seg ikke til døra mi nei. Jeg borikkei blokk, men i bygning med leiligheter og de vet ikke hvilket nummer jeg bor i, er jo ikke en del av adressami og døra er stengt så de kommer seg ikke inn.

Da må de sende deg mld nå de er der da, eller ringe. Du får ta kontakt med dem og høre.

Anonymkode: 331f5...fea

• Liker 1
Skrevet

De kan vel ikke sette den igjen ute på gata?! Må du ikke kvittere på at den er mottatt? Får du ikke svar på dette hos proviantens chat? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har kanskje ei ringeklokke på bakkenivå der den stengte døra er? Ellers har hver leilighet et nummer, og nummeret forteller hvilken etasje leiligheten er i, og de fleste stedene hvilket nummer leiligheten er (i Oslo og mange andre steder også er 01 første leilighet fra venstre når du kommer opp trappa til etasjen).

Anonymkode: 5c811...b87

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, kvinneguide skrev:

De kan vel ikke sette den igjen ute på gata?! Må du ikke kvittere på at den er mottatt? Får du ikke svar på dette hos proviantens chat? 

de var lit sure på meg så kan ikke snakke med de

AnonymBruker
Skrevet

Du har kanskje ei ringeklokke på bakkenivå der den stengte døra er? Ellers har hver leilighet et nummer, og nummeret forteller hvilken etasje leiligheten er i, og de fleste stedene hvilket nummer leiligheten er (i Oslo og mange andre steder også er 01 første leilighet fra venstre når du kommer opp trappa til etasjen).

Anonymkode: 5c811...b87

Jeg bor i tredje edtasje og hver leilighet har sitt nummer. Det er fra 1-6. I første er yttergangen og den døren er noen ganger låst, andre ikke. Man må låkke den hardt igjen så låses den, men om man ikke gjør det kan alle bare gå inn. Men håper jeg får en melding, og skrive under på noe. Er ikke det vanlig? 

Har mista 2 pakker fra posten som har slengt det på utsiden, uten at jeg måtte skrive under... naboene stjeler, eller andre, bor i byen. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

de var lit sure på meg så kan ikke snakke med de

Hvorfor ble de sure? For som bor i blokk skal ha levering på egen inngangsdør dersom ikke det er spesifisert at pakken kun leveres til oppkjørsel. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare hatt Adams, de har ikke ringt når de er på vei, har heller ikke måttet signere. De setter den utenfor og sender sms om at den er levert.

Anonymkode: dbe66...cee

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, kvinneguide skrev:

Hvorfor ble de sure? For som bor i blokk skal ha levering på egen inngangsdør dersom ikke det er spesifisert at pakken kun leveres til oppkjørsel. 

Jeg vet det er sånn ja, men dete gjelder Nelly. De slenger pakker på utsiden, og bryr seg ikke. Eller postnord da.

De på proviant ble sure fordi at jeg sa jeg ikke ville ha pakka, glemte at jeg hadde bestilt, og jeg blir da trukket for penger dagen etter levering. Så er jeg veldig sikker på at jeg ikke kommer til å få maten, siden andre kommer til å ta det før jeg får tatt det, og så blir jeg 500 fattigere ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...