Grønn te Skrevet 23. juni 2018 #1 Skrevet 23. juni 2018 Har noen av dere som har søkt bolig hos studentsamskipnaden i Trondheim til høsten fått svar på søknaden enda? Jeg søkte lenge før fristen 15. mai, søkte i februar, og sendte dem en mail for noen uker siden der de sa kontrakt kom 1-2 mnd før kontraktstart, begynner å bli stressa... Har søkt kontrakt fra 1.august, er 99er og førsteårs-student, samt bor langt fra Trondheim. Så alt tilsier at de vil prioritere meg, så lurer på hvorfor jeg ikke har fått svar? Har søkt på 8 forskjellige 2-roms, noen er populære, andre mindre populære. Mulig jeg får sent svar fordi jeg er enslig og ikke par/familie som søker på 2-roms? Har noen fått svar enda? Hvor gamle er dere og hva slags bolig har dere søkt?
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #2 Skrevet 23. juni 2018 Har ikke erfaring med SiT, men å søke i februar er ikke tidlig når det kommer til å søke på studentbolig, og 2-roms får man som regel kun gjennom internbytte. Da stiller man egentlig ikke spesielt sterkt. Likevel så kan mye skje frem til august Håper at du får bolig! Anonymkode: bfadc...a09
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #3 Skrevet 23. juni 2018 Fikk svar etter hovedopptaket. Er det noen som får svar før det? Anonymkode: 5c3ba...1f2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #4 Skrevet 23. juni 2018 Må du ikke vente til de ser om du får studieplass? Anonymkode: 434ba...92b
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #5 Skrevet 23. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Må du ikke vente til de ser om du får studieplass? Anonymkode: 434ba...92b Jeg trodde at jeg skulle studere i Trondheim for et år siden, men ombestemte meg. Søkte på bolig der jeg delte kjøkken og bad med andre i desember, og fikk svar om at jeg hadde fått bolig i mars/april en gang. Man får som regel tilbud om bolig en god stund før man får vite om man får studieplass eller ei. Får man ikke studieplass må man derimot si fra seg boligen Anonymkode: bfadc...a09
Grønn te Skrevet 23. juni 2018 Forfatter #6 Skrevet 23. juni 2018 Hmm... Høres ikke bra ut 😐 Får begynne å finne noe privat tror jeg. Å få svar i slutten av Juli er alt for sent og totalt uaktuelt... -TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå