AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #1 Skrevet 23. juni 2018 Jeg bruker alltid å ta en brazilian før jeg og samboeren drar på tur sammen, men i år skal vi for første gang på badeferie. Det kommer til å være veldig varmt, mellom 30 og 40 grader, og det blir soling og bading hver dag. I 2013 fikk jeg en soppinfeksjon i underlivet, som følge av en penicillinkur, og jeg ble ikke kvitt den før to år senere. Jeg er livredd for å få den tilbake, men samtidig er dette noe som får meg til å føle meg mer vel i bikini, og noe jeg vet samboeren min setter stor pris på. Derfor lurte jeg på om noen vet om badeferie og brasiliansk voksing er en dårlig kombinasjon? Er det større fare for å få soppinfeksjon i varmt og fuktig klima, når man har vokset bort alt? Anonymkode: 8be65...5a6
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #2 Skrevet 23. juni 2018 Tror vel det viktigeste er at du tører deg godt etter bad og tar på tørr bikinitruse. Anonymkode: 27d52...83e
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #3 Skrevet 23. juni 2018 Så lenge du ikke bader rett etter at du har vokset deg er det nok ikke høyere risiko for det nei. Hør på AB over her, det er gode tips. Ellers kan jeg jo informere om at det er mye enklere om du vokser gjennom hele resten av året - da vil du når sommeren kommer ha mindre og tynnere hårvekst også.. Anonymkode: 9728c...e89 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #4 Skrevet 23. juni 2018 Jeg tar brasiliansk, legger og lår hver 6. Uke gjennom hele året. Vokser meg gjerne 2-3 dager før ferien starter og aldri fått noen problemer. Ikke engang på badeferie. Også enig med første svaret du fikk. Skyller og vasker meg alltid etter bading, tar en god dusj på rommet, tørker godt og alltid tørr undertøy. Og alltid helt tørr bikinitruse. Anonymkode: b82b6...829
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #5 Skrevet 23. juni 2018 Tar alltid brasiliansk før badeferie og har aldri fått soppinfeksjon da. Selv om jeg ellers er over gjennomsnittet utsatt for infeksjonen. Anonymkode: 20bb5...f69
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #6 Skrevet 23. juni 2018 Tusen takk for svar, alle sammen! Skal gjøre som dere sier, bytte raskt til tørr underdel. Fikk et tips om å kjøpe bomullsbikini, som man kan sole seg i, i stedet for disse syntetiske greiene. Så da kjører jeg på i neste uke! Hvis noen har andre erfaringer, så kom gjerne med de. Anonymkode: 8be65...5a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå