AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #1 Skrevet 23. juni 2018 Jeg ser det er en del her som på en måte bagatelliserer depresjoner, nedstemthet og dårlig selvtillit. Men jeg skal snart i behandling og finne ut, og få samtaleterapi. Jeg har nemlig lastet andre for en del ting, gitt særlig foreldrene mine dårlig samvittighet en del ganger. Jeg har ikke klart og se hva de gjør bra i mine tyngre perioder. I tillegg, når det kommer til venner og nye bekjente, så har jeg såret der og...føler jeg i hvertfal. 😕 Jeg missliker meg selv så sterkt at jeg ikke har turt og la noen bli ordentlig kjent med meg, særlig blir jeg slik når jeg blir betatt/forelsket. Da blir jeg dobbelt så negativ. Anonymkode: 5f84b...25c
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #2 Skrevet 23. juni 2018 Å bli urimelig og negativ er ofte bare et forsvar man har fordi man er redd og engstelig. Kanskje best å vedkjenne seg engsteligheten så man slapper mer av. Anonymkode: c2301...ca9
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #3 Skrevet 23. juni 2018 Jeg har gjort det når jeg har mistet totalt kontroll over følelsene mine og vært i kriser. Sikkert nærmere tusen ganger. Jeg vet at jeg er et søppelmenneske, til de som måtte føle behov for å fortelle meg det. Anonymkode: fb7ad...4c1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #4 Skrevet 23. juni 2018 Svar til trådtittel: Ja. Anonymkode: fbe08...6f3 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #5 Skrevet 23. juni 2018 Man kan bli svært egosentrisk og selvopptatt ja. Anonymkode: 5fdb0...ba7 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #6 Skrevet 24. juni 2018 Man tenker fort bare «meg meg meg meg» jeg såret så mange når jeg var på mitt værste. Jeg var kongen av frekkhet, spydighet og hvordan såre venner. Ikke fordi jeg ikke likte de, men fordi jeg ville bevise de at de kom til og stikke fra meg..så hvorfor ikke vare sørge for at det skjedde? Logisk tankegang, ikke for alt i verden. den dag i dag har jeg tatt runden med omtrent alle vennene mine og bedt om unnskyldning og virkelig lagt meg flat ovenfor en så dårlig behandling av noen som bare ville hjelpe meg. Noen godtok den, andre ikke<3 Anonymkode: 4f252...ac8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå