Gå til innhold

Hvem kler bukser som er trange hele veien?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvilken kroppsfasong bør man ha for å kunne kle f.eks Jeans som er trange helt ned?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes det er endel som kler det. Har sett både små og store rumper som er fine i dem. Synes det er kult med noen spisse støvletter til!

Skrevet

Synes ingen passer i bukser som er trange hele veien. Synes bukser som er trange nederst er helt forferdelig stygge.

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes det er kult at noen tør å gå med det jeg! Synes det er stilig, men jeg tør ikke selv..

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes det er kult at noen tør å gå med det jeg! Synes det er stilig, men jeg tør ikke selv..

Gjest Anonymous
Skrevet

Skrevet

Jeg har en sånn, men bruker den nedi støvletter -sysns den er drit kul da - ikke så kul uten (bruker den ikke til lave sko)

Gjest Gjesta
Skrevet
Synes ingen passer i bukser som er trange hele veien. Synes bukser som er trange nederst er helt forferdelig stygge.

Enig.

Skrevet

Jeg personlig syns bare radmagre modeller uten hofter kler drainpipe jeans. Og slike kropper har nesten ingen. (Og jeg personlig synes ikke en slik kropp er særlig fin.)

Kan gå an om man har buksene oppi støvletter, da ser det jo ut som en vanlig bukse som er litt trang over lårene/leggene.

Gjest Embla s
Skrevet

Hvis man har de nedi støvletter blir det jo bare et praktisk spørsmål (mindre buksestoff å få plass til i støvlettene..). Det vises jo ikke at buksa er trang hele veien..

Jeg syns slike bukser er stygge.

(men det samme tenkte jeg om sleng- og bootcut sist smale bukser var moderne :roll: Det er vel noe med at det er stygt fordi det er uvant?)

Skrevet

Embla har et godt poeng. Jeg husker da jeg og en venninne i sjette klasse lo oss i hjel av en innovativ syvendeklassing som hadde "innoverbukser". Etter noen år pekte vi og lo like mye på slengbukser.

Merkelig hvordan smaken endrer seg med moten...

Forøvrig synes jeg en velproposjonert kropp med en rett rygg og et blidt blikk egentlig kler det meste i riktig størrelse.

Skrevet

Sorry men denne typen bukser forbinder jeg bare med narkomane! Suppler med boblejakke og stapp buksen godt ned i snowboots, knekk i knærne og du har looken :ler:

Skrevet
Sorry men denne typen bukser forbinder jeg bare med narkomane! Suppler med boblejakke og stapp buksen godt ned i snowboots' date=' knekk i knærne og du har looken :ler:[/quote']

:hoho:

Skrevet

Jeg synes helt klart denne type bukser passer best hvis man har de oppe i støvlettene. Jeg går ikke selv med støvlettene utenpå buksene, men hvis du har den riktige stilen kan det være stilig nok.

Gjest Odense
Skrevet

Jeg liker de av praktiske grunner fordi jeg har mange støvletter som jeg bruker til dem. Bruker ikke de aller smaleste buksene til små sko. Men noe av det styggeste jeg ser er jeans med skikkelig sleng, rå fjortiss og fælt!

Gjest Lilleulv
Skrevet

De som er slanke, men ikke har for lange bein... gjerne litt korte bein heller, for synes det har en forlengende effekt

Gjest gjest1
Skrevet

Slike bukser ser bare bra på tynne, relativt høye jenter.

Disse buksene kan fremheve det mest :wink: En veldig høy jente vil se enda høyere. Har man hofter, så vil de se bredere ut. Er man lav, så ser man enda lavere.

Gjest Lilleulv
Skrevet
Er man lav' date=' så ser man enda lavere.[/quote']

ikke enig i det... en sånn bukse har forlengende effekt på bein.

Gjest gjest1
Skrevet

Hvis man er veldig tynn, så kanskje.. Eller rett er nok stikkordet. Med litt hofter og lår, så vil en slik bukse se forferdelig ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...