Zinatara Skrevet 23. juni 2018 #1 Skrevet 23. juni 2018 Skal på tur med ungene over helgen og tenkte vi kunne spare litt penger med å lage til litt mat som fortsatt er fristende når vi stopper for å spise. Har kjøleboks som plugges inn i sigarettenneruttak. Evt. mat/snacks som ikke trenger kjøling. Noen som kan gi meg inspirasjon?
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #2 Skrevet 23. juni 2018 Vi har med oppskåret brød. I kjølebagen har vi pålegg, og så smører vi mat underveis. Anonymkode: 78247...a5e
MissPierce Skrevet 23. juni 2018 #3 Skrevet 23. juni 2018 Vi hadde alltid med smøre pålegg på tube, ost, skinke, smør, salat, tomat og agurk i kjølebagen. Vi hadde også med baguetter og ostebriks, kjeks og nøtter. Så kjøpte vi ferdig stekt kylling undervist om vi kunne, samt paprika potetgull. Det er kjempe godt til baguetter eller ostebriks 😍 Vi hadde som oftest med dette på stranda også, for vi dro veldig tidlig og ble hele dagen 😊
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #4 Skrevet 24. juni 2018 Når vi er på biltur har jeg med to kjølebager. En til mat som ikke MÅ holdes kaldt og en jeg kobler til sigarettuttaket med ekstra kjøleelementer. Så har vi med primus og/eller stormkjøkken. Er jeg heldig får jeg bytta ut kjøleelementer på bensinstasjon eller camping- hvis man gidder å stoppe og spørre. Da holder maten seg ganske bra. Jeg tar gjerne med brød, egg litt spekemat ( dom holder seg bra, tomatbønner, bacon, div smøreost, feks en pastasalat med spekeskinke og grønt. Dette faller i smak og mat smaker jo nydelig på tur da! Anonymkode: ec806...b4b 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #5 Skrevet 25. juni 2018 Mye gode tips her jeg pleier også å ha to kjølebokser - hvorav ene til ting som ikke må holdes kaldt. I denne har jeg duk (sånn som man kan tørke av), tallerkner og kopper i forskjellige farger (så man husker hvem som er hvem sin), bestikk osv. Sørger også for å ha med en pose til søppel i tilfelle det ikke er søplekasse der vi stopper. Anonymkode: 2cf52...5f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå