AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #1 Skrevet 23. juni 2018 Jeg har sett en del filmer og serier komme tilbake i nyere reform, for eksmepel Jungelboken, og noen Disney-serier (liker ikke så godt nye Donald av en grunn). Men jeg TROR Løvenes Konge kommer i animasjon og? Håper det er sant. Ulvehunden har nylig kommet i animasjon, men synes ikke den er så bra tegnet. Jeg skulle egentlig ønske at Flukten fra Dyreskogen kom tilbake, og gjerne i nyere tegning. Anonymkode: 87fa6...283
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #3 Skrevet 24. juni 2018 På 23.6.2018 den 14.54, AnonymBruker skrev: Jeg har sett en del filmer og serier komme tilbake i nyere reform, for eksmepel Jungelboken, og noen Disney-serier (liker ikke så godt nye Donald av en grunn). Men jeg TROR Løvenes Konge kommer i animasjon og? Håper det er sant. Ulvehunden har nylig kommet i animasjon, men synes ikke den er så bra tegnet. Jeg skulle egentlig ønske at Flukten fra Dyreskogen kom tilbake, og gjerne i nyere tegning. Anonymkode: 87fa6...283 Løvenes konge kom som animasjonserie for et par år siden Anonymkode: dd971...7de
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #4 Skrevet 24. juni 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Løvenes konge kom som animasjonserie for et par år siden Anonymkode: dd971...7de I ekte film??? slik som Jungelboken? Anonymkode: 87fa6...283
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #5 Skrevet 24. juni 2018 Fragglene. Shagma (Les mondes engloutis). Anonymkode: 2243e...78f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå