AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #1 Skrevet 23. juni 2018 Hei. Har holdt på med en fyr i litt over 2 år nå. Vi er begge i begynnelsen av 30 årene. Kjenner veldig på å prøve å komme meg videre nå, siden det ikke utvikler seg noe spesielt mer enn at vi møtes i gjennomsnitt 2 ganger i uken, noen ganger mer noen ganger mindre. Er veldig glad i denne fyren og vet han er glad i meg også. I begynnelsen var han klar for et forhold men ikke jeg. Jeg var veldig nummen av mye følelser da jeg hadde nyrlig hadde blitt singel og hadde problemer med min eks og salg av huset. Tror at han kanskje ble litt såret, men han sa han hadde forståelse av det jeg gikk igjennom. Jeg trakk meg litt tilbake selv om jeg hadde sterke følelser for denne mannen men jeg var usikker samtidig , i frykt for at han var en slags "rebound" for meg, noe som jeg ikke ville at han skulle være. Tenkte jeg trengte tid for å samle tankene mine. Mens tiden gikk hadde vi hele tiden kontakt og møttes i ny og ne. Men så har han også hatt sine problemer i mellomtiden, og vi var enige i å ta det sakte og bli bedre kjent. Tiden gikk, og vi fortsetter å møtes hos han eller hos meg. vi spiser kanskje sammen og ser serie og snakker litt. Har tatt opp et par ganger om vi skal gå en tur, spise ute eller kanskje dra på kino. Får til svar " ja, det kan vi gjøre en gang" men det skjer liksom aldri. Føler ikke at han er så interessert lengre. Har tatt dette opp med han om hva han egentlig tenker. Han sier at han er interessert men at han vil ikke stresse. pga tidligere erfaringer og at når han var klar så var ikke jeg det , og det satt enda i hos han, vi er enige at vi holder på. Han har spøkte med om jeg vill treffe familien hans. Men det har heller ikke skjedd. Føler jeg er siste prioritert hele tiden. Sagt ifra på nytt nå nylig at jeg vil ha mer enn et seksuelt forhold (noe som jeg føler av og til) men da ble han bare furten når jeg tok det opp, for han syns det er jo fint som det er og at jeg ødelegger stemningen av og ta det opp. Han har tinder og happen også, men sier det bare er tidsfordriv? jeg har hele tiden vært klar over dette. Han møter ingen, noe som jeg tror på. men blir jo selvfølgelig irritert. Om jeg blir sjekket opp på byen så blir jo han sjalu. Men han mener det ikke kan sammenlignes som tinder? men nå har jeg også ordnet meg tinder og happen og prøver å komme meg videre på et vis. Men vi jo møtes fortsatt. . =/ klarer ikke helt å kutte han ut på grunn av at jeg er så utrulig glad i han , redd for at jeg elsker han. Vi har daglig kontakt , på meldinger, telefon og snap. Og vi jobber ikke sammen, men i den jobben vi begge har så må vi ha daglig kontakt med hverandre i jobben også. Så føler det blir en vanskelig prosess å avslutte dette "forholdet" Og en del av meg sier at jeg må fortsette og holde ut. Blir så lei.. Beklager for et rotete innlegg.😔 Anonymkode: 3d030...02e
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #2 Skrevet 23. juni 2018 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Har holdt på med en fyr i litt over 2 år nå. Vi er begge i begynnelsen av 30 årene. Kjenner veldig på å prøve å komme meg videre nå, siden det ikke utvikler seg noe spesielt mer enn at vi møtes i gjennomsnitt 2 ganger i uken, noen ganger mer noen ganger mindre. Er veldig glad i denne fyren og vet han er glad i meg også. I begynnelsen var han klar for et forhold men ikke jeg. Jeg var veldig nummen av mye følelser da jeg hadde nyrlig hadde blitt singel og hadde problemer med min eks og salg av huset. Tror at han kanskje ble litt såret, men han sa han hadde forståelse av det jeg gikk igjennom. Jeg trakk meg litt tilbake selv om jeg hadde sterke følelser for denne mannen men jeg var usikker samtidig , i frykt for at han var en slags "rebound" for meg, noe som jeg ikke ville at han skulle være. Tenkte jeg trengte tid for å samle tankene mine. Mens tiden gikk hadde vi hele tiden kontakt og møttes i ny og ne. Men så har han også hatt sine problemer i mellomtiden, og vi var enige i å ta det sakte og bli bedre kjent. Tiden gikk, og vi fortsetter å møtes hos han eller hos meg. vi spiser kanskje sammen og ser serie og snakker litt. Har tatt opp et par ganger om vi skal gå en tur, spise ute eller kanskje dra på kino. Får til svar " ja, det kan vi gjøre en gang" men det skjer liksom aldri. Føler ikke at han er så interessert lengre. Har tatt dette opp med han om hva han egentlig tenker. Han sier at han er interessert men at han vil ikke stresse. pga tidligere erfaringer og at når han var klar så var ikke jeg det , og det satt enda i hos han, vi er enige at vi holder på. Han har spøkte med om jeg vill treffe familien hans. Men det har heller ikke skjedd. Føler jeg er siste prioritert hele tiden. Sagt ifra på nytt nå nylig at jeg vil ha mer enn et seksuelt forhold (noe som jeg føler av og til) men da ble han bare furten når jeg tok det opp, for han syns det er jo fint som det er og at jeg ødelegger stemningen av og ta det opp. Han har tinder og happen også, men sier det bare er tidsfordriv? jeg har hele tiden vært klar over dette. Han møter ingen, noe som jeg tror på. men blir jo selvfølgelig irritert. Om jeg blir sjekket opp på byen så blir jo han sjalu. Men han mener det ikke kan sammenlignes som tinder? men nå har jeg også ordnet meg tinder og happen og prøver å komme meg videre på et vis. Men vi jo møtes fortsatt. . =/ klarer ikke helt å kutte han ut på grunn av at jeg er så utrulig glad i han , redd for at jeg elsker han. Vi har daglig kontakt , på meldinger, telefon og snap. Og vi jobber ikke sammen, men i den jobben vi begge har så må vi ha daglig kontakt med hverandre i jobben også. Så føler det blir en vanskelig prosess å avslutte dette "forholdet" Og en del av meg sier at jeg må fortsette og holde ut. Blir så lei.. Beklager for et rotete innlegg.😔 Anonymkode: 3d030...02e Jeg er i samme situasjon.. bare at grunnen til "min" fyr er at han har en ekstremt krevende jobb samt eget gårdsbruk og vi har hver våre barn, så det blir lite tid. Han kunne ha prioritert meg mye mer enn han gjør, men det er bare unnskyldning på unnskyldning og avtaler og løfter som aldri blir fulgt opp. Så etter 9 mnd valgte jeg i går å avslutte.. føles helt forjævlig, men jeg vet at jeg vil få det bedre uten alt det tullet der. Selv om jeg angrer som faen, så må jeg bare huske på det. Anonymkode: 2c88a...086 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #3 Skrevet 23. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i samme situasjon.. bare at grunnen til "min" fyr er at han har en ekstremt krevende jobb samt eget gårdsbruk og vi har hver våre barn, så det blir lite tid. Han kunne ha prioritert meg mye mer enn han gjør, men det er bare unnskyldning på unnskyldning og avtaler og løfter som aldri blir fulgt opp. Så etter 9 mnd valgte jeg i går å avslutte.. føles helt forjævlig, men jeg vet at jeg vil få det bedre uten alt det tullet der. Selv om jeg angrer som faen, så må jeg bare huske på det. Anonymkode: 2c88a...086 Vær sterk, det er nok det beste på lang sikt! Anonymkode: cc06e...f51 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #4 Skrevet 23. juni 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i samme situasjon.. bare at grunnen til "min" fyr er at han har en ekstremt krevende jobb samt eget gårdsbruk og vi har hver våre barn, så det blir lite tid. Han kunne ha prioritert meg mye mer enn han gjør, men det er bare unnskyldning på unnskyldning og avtaler og løfter som aldri blir fulgt opp. Så etter 9 mnd valgte jeg i går å avslutte.. føles helt forjævlig, men jeg vet at jeg vil få det bedre uten alt det tullet der. Selv om jeg angrer som faen, så må jeg bare huske på det. Anonymkode: 2c88a...086 Sterk du er. Føles alltid litt kjipt i begynnelsen når det er følelser inne i bilde. Har prøvd å avslutte med han flere ganger før men får liksom ikke helt til. blir bare sånn halvveis at jeg f.eks. sier at eg "tror vi burde...for at jeg føler ikke at du er så interessert" så snakker vi litt om det også ordner det seg. men ingen ting skjer. Har også sagt ifra for litt siden at jeg årker ikke å bruke flere måneder på dette og at han må vise mer interesse. så for en god stund siden så har jeg sluttet å ta kontakt med han, med mindre det er jobb relatert, noe som han har latt seg bemerke. hver gang det er dårlig stemning Da tar han masse kontakt eller om jeg reiser bort. men jeg syns ikke dette er godt nok lengre, fortjener så mye bedre. Men så utrulig vanskelig å gjennomføre. =( mvh. TS Anonymkode: 3d030...02e
Teethgrinding Skrevet 23. juni 2018 #5 Skrevet 23. juni 2018 Han fyren din TS, han bruker deg jo bare som tidstrøyte. Får du aldri blomster? Gjør han aldri noe romantisk? Noen folk er jo bare ikke ment til å være sammen. Tenk litt på den.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #6 Skrevet 23. juni 2018 Kjenner meg litt igjen i dette. Jeg er bra nok en gang i blant, vi har masse kommunikasjon og er glade i hverandre. Men aldri en gave eller en oppmerksomhet. Glemmer at vi har avtalt å møtes, og orker ikke hvis det er for sent eller litt tungvint å møtes. Og på toppen av alt: Er fremdeles på Tinder, Badoo og Sukker. Så ja: Dette forholdet må avsluttes! Bare at det er så utrolig vanskelig! Anonymkode: 8bb59...424
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå