Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er over 40 . Alene mamma.  Introvert. Det sier seg selv jeg er litt fast i hvordan livet mitt er. Og at det er i forandring.  Ungene blir store og jeg kan dra mere ut. Men år som alene mamma har satt sitt spor.  Jeg er ikke rik. Ikke råd til hobbyer og trening senter. Byen og konserter kan jeg bare glemme. Hvordan skal jeg da klare å bygge opp mitt sosiale liv igjen

Jeg føler meg ensom. Men takler heller for mye sosial heller.  Og føler ikke helt før å rope ut på face . Hei jeg er ensom  vær sosial med meg av sympati.  

Anonymkode: a7a85...770

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Der er gratis alternativer der du kan treffe andre også. Her er f.eks en side der man kan finne andre som leter etter folk å gjøre konkrete aktiviteter med:

https://www.aktivitetsvenner.no/

Anonymkode: 87e18...e7d

Skrevet (endret)
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg føler meg ensom. Men takler heller for mye sosial heller.  Og føler ikke helt før å rope ut på face . Hei jeg er ensom  vær sosial med meg av sympati.  

Du trenger jo ikke rope, men du kan jo sende melding til noen på facebook spørre hvordan det går og om de vil ut å spise en is eller noe. 

Edit: Om du ikke ønsker å bruke penger, så bare foreslå en tur og ta med eventuelt mat og drikke hjemmefra. 

Endret av Snillingen
AnonymBruker
Skrevet

Nå som barna er eldre kan du jo jobbe mer. Dette vil både gi deg bedre økonomi og mer kontakt med andre mennesker.

Anonymkode: 32ba1...764

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg meldte meg inn i en venneklubb på FB da jeg følte meg ensom en periode i livet. Var veldig kjekt, og kjekke folk. Dessuten velger man selv når og hvor mye man er med. 

Anonymkode: 3d990...f7c

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå som barna er eldre kan du jo jobbe mer. Dette vil både gi deg bedre økonomi og mer kontakt med andre mennesker.

Anonymkode: 32ba1...764

Jeg jobber allerede 100 . Og det er i en sosial jobb at jeg faktisk blir sliten av det( intovert ) men trives da. Men orker ikke være sosial med folka på jobb. Jobb er jobb . Fri tid er min tid .

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er over 40 . Alene mamma.  Introvert. Det sier seg selv jeg er litt fast i hvordan livet mitt er.

Nei, det gjør det ikke.

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og at det er i forandring.  Ungene blir store og jeg kan dra mere ut. Men år som alene mamma har satt sitt spor.  Jeg er ikke rik. Ikke råd til hobbyer og trening senter. Byen og konserter kan jeg bare glemme. Hvordan skal jeg da klare å bygge opp mitt sosiale liv igjen

Du kjenner kanskje til noen av foreldrene til dine barns skolevenner? Et forslag kan være å invitere dem på middag en dag, eller bare hygge og kaffe og kake treff en dag/kveld? 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, exictence skrev:

Nei, det gjør det ikke.

Du kjenner kanskje til noen av foreldrene til dine barns skolevenner? Et forslag kan være å invitere dem på middag en dag, eller bare hygge og kaffe og kake treff en dag/kveld? 

Nope . Jeg er som sagt alene mamma  og det er vist et banneord her jeg bor. Alle er uten om meg har mann og stor familie. Sitter alltid alene på skole ting. ( er vist redd for meg) bra skole elendig sosialt miljø her. Og jeg har prøvd men tok hintet ganske fort. Da tre damer snudde og gikk mitt i en samtale.  He he. Og det er ikke småskolen de går på. 

Skrevet

Gå på travbanen og spill på hester. Mulig det er gøy, pluss at kanskje man møter interessante folk? :danser:idk

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nope . Jeg er som sagt alene mamma  og det er vist et banneord her jeg bor.

Det var trist å høre. Har likevel vanskelig for å tro at alle mener det. Det er helt sikkert noen som er hyggelige og har gode tanker. Kanskje du føler det mer enn at det faktisk er tilfelle. Jeg ville invitert noen og snakket med noen om det.

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle er uten om meg har mann og stor familie. Sitter alltid alene på skole ting. ( er vist redd for meg) bra skole elendig sosialt miljø her. Og jeg har prøvd men tok hintet ganske fort. Da tre damer snudde og gikk mitt i en samtale.  He he. Og det er ikke småskolen de går på. 

Så synd at du har opplevd det sånn. Men fordi om tre damer gjorde det, så behøver ikke det å bety at alle er sånn. Hev deg over det, og tenk at du selv er glad og et positivt menneske. Alle er glade for et høflig smil. Det kan du sørge for å være mot andre, slik som du ønsker at andre skal være mot deg.

AnonymBruker
Skrevet

TS: Er du feit og mindre pen? Du kan jo evnt slanke deg litt, og gjøre noe med ditt utseende, så vil du ha lettere å møte nye venner. Overvektige folk blir ofte sett ned på

Anonymkode: f2d6a...2db

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

TS: Er du feit og mindre pen? Du kan jo evnt slanke deg litt, og gjøre noe med ditt utseende, så vil du ha lettere å møte nye venner. Overvektige folk blir ofte sett ned på

Anonymkode: f2d6a...2db

Kjeder du deg om dagen? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...