innocenta Skrevet 3. mars 2005 #3 Skrevet 3. mars 2005 Jeg har bare en favoritt, og det er Clinique. Grunnen er rett og slett at disse produktene (alt fra rens til sminke) passer huden min, og jeg er endelig kvitt kviseproblemet. Har prøvd masse forskjellig opp gjennom årene uten hell.
guerlain Skrevet 3. mars 2005 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2005 Hvilke er dine da?Guerlain,kanebo,estee lauder
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #5 Skrevet 3. mars 2005 Guerlain' date='kanebo' date='estee lauder[/quote''] OK, hvorfor? Du spurte selv..
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2005 #6 Skrevet 3. mars 2005 -Clinique: best på fuktighetskrem, foundation, farget dagkrem, pudder. Uten parfyme! -Chanel: øyeskygge, rouge -Kanebo: dekktusj, mascara. Rekkefølgen kan variere litt. Hadde Clinique og Kanebo hatt finere innpakninger, hadde jeg kanskje vært litt mer trofast. Liker fiiine sminker fra Chanel, Lancome, Guerlain (eyeliner i pudderform!) og liknende..
birgitte242 Skrevet 3. mars 2005 #7 Skrevet 3. mars 2005 Hudpleie: Clinique -alt av rens, skrubb og fuktighet. Sminke: Estee Lauder -foundation og pure color øyenskygger, Ysl -touche eclait og rouge og Lancome -artliner og brow expert. Hvorfor? Hmm jeg har vært opptatt av sminke og hudpleie så lenge jeg kan huske, og har følgelig prøvd de fleste merker. Når det gjelder hudpleie er jeg trofast mot ett merke, mens når det gjelder sminke plukker jeg de beste produktene fra de beste merkene De ovennevnte produkter er mine "faste" favoritter, de jeg kjøper om og om igjen.
Gjest Butterflygirl Skrevet 3. mars 2005 #8 Skrevet 3. mars 2005 Dette vil jeg også være med på! 1. clinque- passer perfekt til huden min 2.dior- elsker sminkene spes øyneskyggene 3.(foreløpig) chanel- elsker også øyneskyggene deres
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #9 Skrevet 3. mars 2005 Jeg har bare en favoritt' date=' og det er Clinique. Grunnen er rett og slett at disse produktene (alt fra rens til sminke) passer huden min, og jeg er endelig kvitt kviseproblemet. Har prøvd masse forskjellig opp gjennom årene uten hell.[/quote'] Heisann. Er det lov til å spørre hvilke typer rens osv. du buker. Har også fått endel kviser, så det er kanskje lurt å prøve et annet merke Wenche
Tusseline Skrevet 3. mars 2005 #10 Skrevet 3. mars 2005 1. Christian Dior - fantastiske øyeskygger, parfymer, foundation, leppestifter... eneste jeg "misliker" er mascaraene 2. Lancome - fine øyeskygger, maskarar, eyelinere 3. Clinique og Guerlain på en delt tredje - untatt renseproduktene, er jeg fornøyd veldig fornøyd med øyeskyggene til Clinique, og Guerlains solpudder er min absolutte favoritt
innocenta Skrevet 4. mars 2005 #11 Skrevet 4. mars 2005 Jeg bruker Wash-away gel cleanser, Clarifying lotion og Exfoliating scrub. I tillegg har jeg fått en krem på resept av legen som heter Skinoren, men det funket ikke i kombinasjon med andre produkter enn de jeg bruker nå.
Gjest Gjesta Skrevet 4. mars 2005 #12 Skrevet 4. mars 2005 Vanskelig å velge, men måtte jeg, så: Hudpleie: Dermalogica Hår: Sebastian har bra styling, men Redken er best på shampoer, og da antar jeg det blir Redken... Sminke: Chanel (selv om andre merker har bedre mascaraer...)
Amarone Skrevet 4. mars 2005 #13 Skrevet 4. mars 2005 Hudpleie: Dermalogica og Darphin (gir meg pen hud, rett og slett!) Hår: KMS, blonde shampoo & kur, samt daily fixx. Parfyme: Dior (Addict) & Chanel (Allure) (Amarone kan ikke telle, det ble 5 favoritter! :oops: )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå