AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #1 Skrevet 23. juni 2018 Har hatt FF i over ett år nå. Siden jeg ikke fungerer i "vanlig" forhold, tenkte jeg at det var en vei å gå. Men så har det selvfølgelig skjedd da.. jeg har blitt glad i fyren, bryr meg om han og vil at han skal ha det bra. Det jeg er usikker på, er om dette er kjærlighetsfølelser eller hva det er? Syns dette er så rart, jeg har et iskaldt hjerte og får aldri følelser for noen. Aldri. Så er det mulig at jeg får følelser med en fyr hvor relasjonen i hovedsak har vært bygget på sex? Jeg er helt forvirret... Anonymkode: de69f...54d
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #2 Skrevet 23. juni 2018 Trenger ikke være noen romantisk kjærlighet selv om du bryr deg om han. Du er vel glad i familie og venner? Anonymkode: b81a4...15e 4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #3 Skrevet 23. juni 2018 Jeg har det også slik av og til, men selv om man bryr seg om noen betyr det jo ikke at det er romantisk kjærlighet. Jeg har jo ikke sex med noen jeg ikke liker, så at jeg bryr meg og vil at de skal ha det bra er ganske naturlig. Sannsynligvis frigjøres det også stoffer i hjernen når man har sex som forsterker disse følelsene, merker at det er sterkere med en gang, så dabbet det litt av til neste gang. Bryr du deg om han er med andre, eller byr tanken på å være med noen enn han andre deg i mot? Det er en grei måte å sortere følelsene på (om ikke begge er poly). For min del er svaret som regel nei. Min FF (en av dem) forvirrer meg litt ved å sende mye meldinger, vil på kino etc., men jeg vet han har flere, så jeg tror bare det er sånn han er. Mulig han innbiller seg at han må «holde meg varm», hadde ikke spilt noen rolle for meg så lenge han er tilgjengelig når behovet melder seg. Faren er at vil sklir over til å bare bli kompiser, det har skjedd mer enn en gang 😄 Anonymkode: b8cce...afd
Tibbie Skrevet 23. juni 2018 #4 Skrevet 23. juni 2018 Det er kanskje ikke nødvendigvs på grunn av sexen, men at dere har kommet nært hverandre og gjør ting sammen som man ikke gjør med "hvem som helst". Om du blir sjalu når han er med andre eller viser interesse for andre, så kan det kanskje stemme at du er keen på han. Håper at det går begge veier, sånn at du slipper å bli såret
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #5 Skrevet 23. juni 2018 Jeg har også sånne følelser for FF, bryr meg om han og håper han har det bra etc. Men han gir meg null sommerfugler i magen eller jeg blir ikke mer glad når jeg ser han, og sammenligner jeg med situasjoner der jeg har vært forelsket er det ikke i nærheten, han er som en venn, vil absolutt ikke ha han som kjæreste. Derimot liker jeg ikke tanken på at han har sex med andre, men det er rett og slett fordi jeg er ganske så eiesyk, ikke pga følelser så tror heller ikke det behøver være en pekepinn. Anonymkode: d24ba...bfa 4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #6 Skrevet 23. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også sånne følelser for FF, bryr meg om han og håper han har det bra etc. Men han gir meg null sommerfugler i magen eller jeg blir ikke mer glad når jeg ser han, og sammenligner jeg med situasjoner der jeg har vært forelsket er det ikke i nærheten, han er som en venn, vil absolutt ikke ha han som kjæreste. Derimot liker jeg ikke tanken på at han har sex med andre, men det er rett og slett fordi jeg er ganske så eiesyk, ikke pga følelser så tror heller ikke det behøver være en pekepinn. Anonymkode: d24ba...bfa Har det også slik med min ff Anonymkode: 5bb0c...e6a
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #7 Skrevet 23. juni 2018 Kvinner produserer hormoner under sex som skaper tilknytning. Rent biologisk er jo dette en mann som ville blitt far til dine barn (normalt sett) og da vil man ha ham for seg selv, og er var for 'konkurrenter'. Er virkelig ikke mer komplisert enn det. Anonymkode: 1e595...913 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #8 Skrevet 23. juni 2018 FB/FF = ingen press om følelser = nettopp grobrunn for følelser. Anonymkode: e718a...662
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå