Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er greia med gamle damer og jordbær? Altså... Hvorfor MÅ de pelle på alle jordbærene, i alle kurvene? Hvorfor er de så frekke at de tar jordbær fra andre kurver, for å få MEST mulig i sin egen kurv?
Og de blir jo ALDRI ferdige, sånn at vi andre kan komme til og hente oss en kurv.

Sikkert ''vanlig'' i flere aldersgrupper, men ut i fra egne observasjoner er det damer 50+, som driver med dette.

Dagens utblåsning 🤪

Anonymkode: 31de5...127

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med gamle damer og jordbær? Altså... Hvorfor MÅ de pelle på alle jordbærene, i alle kurvene? Hvorfor er de så frekke at de tar jordbær fra andre kurver, for å få MEST mulig i sin egen kurv?
Og de blir jo ALDRI ferdige, sånn at vi andre kan komme til og hente oss en kurv.

Sikkert ''vanlig'' i flere aldersgrupper, men ut i fra egne observasjoner er det damer 50+, som driver med dette.

Dagens utblåsning 🤪

Gamle damer??

Jeg har arbeidet i butikk i mange år, og det er ikke stor forskjell på folk enten de er unge eller gamle når det kommer til dette. Det er en uting uansett.

Anonymkode: 53a1b...c2f

• Liker 6
Skrevet

Skulle ønske at det kom forseglet lokk på jordbærkurvene snart

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Honey Dew skrev:

Skulle ønske at det kom forseglet lokk på jordbærkurvene snart

Det finnes.  Vi hadde det der jeg jobbet. Kunne bestilles separat fra Bama. Vi teipet dem fast på jordbærkurvene før vi satte kurvene fram.

Anonymkode: da229...37c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gamle damer??

Jeg har arbeidet i butikk i mange år, og det er ikke stor forskjell på folk enten de er unge eller gamle når det kommer til dette. Det er en uting uansett.

Anonymkode: 53a1b...c2f

'' Sikkert ''vanlig'' i flere aldersgrupper, men ut i fra egne observasjoner er det damer 50+, som driver med dette.''

Tviler ikke på at det ikke er bare gamle damer, men selv har jeg bare sett at det er de som gjør dette. Begret rant litt over her om dagen, da en eldre dame prestrerte å legge seg over alle kurvene, fordi hun bare måtte ha den som var øverst. Hadde hun gått rundt, så hadde hun lett fisket den opp fra ''baksiden''.

Lokk er i grunnen genialt, men t.o.m her har jeg funnet utplukka kurver. Begynner å bli ganske håpløst når man må teipe, eller lime på lokket med Tec7.

AnonymBruker
Skrevet

Gamle kjerringer på 50+, som gjerne jobber i kommunal stilling er det verste man kan møte på.

Kjeftete, sure, grinete, schtøgge kvinnfolk som skal rette på alt og alle fordi de selv har karret seg inn i en mellomlederposisjon

Også grafser de på bæra i butikken for å få mest til seg selv.

Ellers står de med ræva i været på sensommeren og rensker skogen for bær også, møkkakjærringer.

Anonymkode: 8cbf3...523

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...