Gå til innhold

Gave til avdelingsleder/personalansvarlig. Smisk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har en avdelingsleder/personalansvarlig som jeg setter veldig pris på. Vi samarbeider om en del, og det går veldig bra. I tillegg er hun veldig oppmuntrende og støttende - noe jeg setter stor pris på. Nå er det snart ferie, og jeg vil gjerne gi henne en symbolsk gave, f. eks. en blomsterbukett, en sjokolade eller te, eller noe annet symbolsk. Men er det greit? Eller vil det bli oppfattet som smisk? 

(Det går ikke an å klatre i stillingen min, og lønnen er fastsatt av tariffavtale, så sånn sett hadde jeg ikke hatt noe å vinne på å smiske.)

Anonymkode: 15ea7...537

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville i såfall ikke ha gitt en leder men ikke de andre, eller en kollega mens ingen andre fikk. Da gir man på privaten i steden.

Anonymkode: dea75...63d

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville i såfall ikke ha gitt en leder men ikke de andre, eller en kollega mens ingen andre fikk. Da gir man på privaten i steden.

Anonymkode: dea75...63d

Jeg vil gi gaven på en diskret måte, ikke foran noen andre. Men jeg synes ikke det blir det samme hvis jeg gjør det til resten av ledergruppa, heller. Det er jo nettopp henne jeg hat jobbet mest med, og hun som har støttet meg. Poenget er at jeg vil hun skal skjønne at jeg er takknemlig for dette. Men det blir kanskje feil?

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke si det til henne istedet? At du er glad for støtte og hjelp, og at du trives å jobbe sammen med henne? Evt kan du skrive et fint kort og gi henne noen fine solsikker med ønske om en god sommer.

Anonymkode: 4948a...d51

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke si det til henne istedet? At du er glad for støtte og hjelp, og at du trives å jobbe sammen med henne? Evt kan du skrive et fint kort og gi henne noen fine solsikker med ønske om en god sommer.

Anonymkode: 4948a...d51

Ja, det er jo noe sånt jeg ser for meg. Kort + en symbolsk, liten gave :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...