Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hello!

Jeg har fått tilbud om 35% helgestilling ved siden av sykepleier studiet.

Noen som jobber i ca samme stillingsprosent som kan fortelle litt om hvordan det feks er i eksamensperioder, praksis ol?

Vi har jo 100% praksis 8 uker på høsten og 8 uker på våren (3-4 semester). Hvordan blir det da å jobbe "135%"?

Anonymkode: 6b882...a20

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hello!

Jeg har fått tilbud om 35% helgestilling ved siden av sykepleier studiet.

Noen som jobber i ca samme stillingsprosent som kan fortelle litt om hvordan det feks er i eksamensperioder, praksis ol?

Vi har jo 100% praksis 8 uker på høsten og 8 uker på våren (3-4 semester). Hvordan blir det da å jobbe "135%"?

Anonymkode: 6b882...a20

Går bra, det. Det var mange sykepleierstudenter i min klasse som jobbet ved siden av studiene.

Og når du har praksisperioder så har du bare timekrav på 30 timer i uka, altså fire vakter  x 7,5 timer. Og du kan på en måte sjonglere litt med hvilke vakter du tar i praksis, så lenge du følger din kontaksykepleier mesteparten av tidemæn du er i praksis.Når du har vanlig undervisning på skolen kan du ha obligatorisk undervisning opptil fem dager i uka. 

AnonymBruker
Skrevet

Ved eksamner, hvis de faller på en fredag får du permisjon med lønn. Man har også krav på to lesedager som også er betalt, så er eksamen mandag eller tirsdag får du også da ved søknad permisjon med lønn lørdag og eller søndag. Ellers har vi utplasserte studenter hos oss, de er med på å bestemme litt over hvilke vakter de skal gå og de fleste har helgjobb, så praksis legges utenom disse helgene.

Anonymkode: cd7d3...724

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...