Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #221 Skrevet 3. april 2005 Ja, hehe. Som om jeg ikke hadde nok prioriteringen å ta fra før... *sukk* Mvh Yvonne :o oj.. unskyld! Jeg bare fant denne siden altså! (kansje dumt å publisere den for dere lesehester :o )
Anglofil Skrevet 3. april 2005 #222 Skrevet 3. april 2005 Nåvel, se det på den andre siden; kanskje det får meg til å ta enda bedre beslutninger . Mvh Yvonne
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #223 Skrevet 3. april 2005 Nåvel, se det på den andre siden; kanskje det får meg til å ta enda bedre beslutninger . Mvh Yvonne :o Sant!!!! (riktig) Kunnskap er nøkkelen til noe 'bedre'! :-)
Dina Skrevet 30. september 2006 #224 Skrevet 30. september 2006 Gammel, men morsom tråd! "Parfymen" av Süskind er en fantastisk bok!
Anglofil Skrevet 1. oktober 2006 #225 Skrevet 1. oktober 2006 North and South av Elizabeth Gaskell. Den inneholder alt en god roman skal inneholde. Romantikk, drama, action og humor. Den går i dybden på både samfunnet rundt og personene den omhandler. Jeg elsker boken og blir aldri lei. Den kan beskrives som en avansert utgave av Pride & Prejudice av Jane Austen, som også er en av mine favoritter. Mvh Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå