Gå til innhold

Hva slags matvare kan du ikke fatte er blitt upopulært?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En motsetning til tråden "Hva slags matvare kan du ikke fatte er blitt populært?"

Er det noen matvarer/drikkevarer/snacks osv dere ikke kan fatte er blitt upopulært?

Anonymkode: 80aae...a11

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil det si forsvunnet fra butikkhyllene da eller? Ellers er det litt vanskelig å vite hva du mener med upopulær. I så fall må det bli alle de kule brusene vi hadde før i tiden, som Tropo, Rosa panter brus, 2000 brusen osv. Nå sitter vi bare igjen med de kjedelig brusene. Og så savner jeg også veldig dinosaur kjeksene, de var veldig gode.

Anonymkode: a502c...4ca

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En motsetning til tråden "Hva slags matvare kan du ikke fatte er blitt populært?"

Er det noen matvarer/drikkevarer/snacks osv dere ikke kan fatte er blitt upopulært?

Det var en skrivefeil 😂

Anonymkode: 2f8ca...e34

AnonymBruker
Skrevet

Dårlig gjort å herme og lage tittel så likt den andre tråden forresten.

Anonymkode: 2f8ca...e34

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil det si forsvunnet fra butikkhyllene da eller? Ellers er det litt vanskelig å vite hva du mener med upopulær. I så fall må det bli alle de kule brusene vi hadde før i tiden, som Tropo, Rosa panter brus, 2000 brusen osv. Nå sitter vi bare igjen med de kjedelig brusene. Og så savner jeg også veldig dinosaur kjeksene, de var veldig gode.

Blir vel det ja :) Der har vært flere produkter som jeg har likt men som har forsvunnet

Skrevet

Kjøtt..! Helt klart....

• Liker 3
Skrevet

Slutt å krangle da dere! Bare fint med en tilsvarende tråd, bare motsatt vei. 

Er mye jeg ikke skjønner hvorfor det solgte så dårlig at det ble borte fra butikkhyllene 

Rød tyrkisk peber, den aller sterkeste. Heldigvis fant jeg den i Sverige for litt siden og kjøper den der 

Kims luringer, kjempegode! Het OL-ringer først siden de kom i forbindelse med Lillehammer-OL. De ringene som kom i år er ikke i nærheten en gang 

Potetskruer med salt og pepper

Toro Bami Goreng 

Toro mexican fajitas (jaja, jeg vet at hjemmelaget kryddermiks er best og blablabla, men denne var den beste av de ferdige) 

Snack pack

Kims 1.lov

Tyrkisk peber is 

Freia jumbomais 

Semper crostinis (finner de ingen steder mer, de er så gode med creme cherie-ost på) 

Nesten bare godis jo, haha.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Rosa Panther brusen selges fortsatt men ikke på så mange plasser :) Har sett den på en eurospar 

Skrevet
5 timer siden, 282_NaughtySpark skrev:

Kjøtt..! Helt klart....

Ja, nå er det linser og hummus for alle penga, tydeligvis. :P 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tropo finnes vel enda? :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Idiotisk å lage en tråd med nesten identisk tittel som en annen tråd, bare med motsatt innhold. 

Men for å svare på spørsmålet. Kabaret. :spise:

Anonymkode: 16eba...6ff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Idiotisk å lage en tråd med nesten identisk tittel som en annen tråd, bare med motsatt innhold. 

Men for å svare på spørsmålet. Kabaret. :spise:

Anonymkode: 16eba...6ff

Det er ikke idiotisk, det er helt greit å ha en tråd om matvarer man ikke kan fatte er blitt upopulært

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke idiotisk, det er helt greit å ha en tråd om matvarer man ikke kan fatte er blitt upopulært

Trodde du skulle slutte å spore av tråden. 

Men for få tråden på rett spor:

Rekecocktail

Anonymkode: c8aec...eaf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, 282_NaughtySpark said:

Kjøtt..! Helt klart....

Blir det ikke bare mer populært? Vi spiser iallefall mye mer kjøtt nå enn vi gjorde på 50-70 tallet tror jeg.

Jeg syns det er rart at usprøytede, giftfrie produkter ble upopulært, heldigivis er det iferd med å snu nå.
Også høne, hvorfor spiser ikke folk hønsefrikassè lenger? Skulle ønske jeg fant økologisk høne til hunden min på butikken.

Anonymkode: a091e...642

AnonymBruker
Skrevet

Kabaret! Det er jo så godt! Og det blir ikke jul uten:) 

Anonymkode: 3be15...934

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Orm og frosk og snegler. Det burde vært mer populært, det er jo meget godt.

Anonymkode: bd2ae...d7e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

2 år gammel artikkel 😛

Og på to år så har kjøttforbruket IKKE mer enn doblet seg siden 50-tallet? 😄  
Vi har ikke tall for de to siste årene men tvilsomt at det har minket noe i det hele tatt.

Reelt og samla kjøttforbruk, 1989–2016

• Alle tall er reelt forbruk, kilo per innbygger. Talla er basert på hvor mye kjøtt som slaktes i eller importeres til Norge, og deles som ikke spises, er trukket fra. (Bruttovekt i parentes).
  • 2016: 54,0 (70,5)
  • 2015: 53,7 (69,7)
  • 2014: 52,8 (69,0)
  • 2013: 52,3 (70,2)
  • 2012: 51,4 (68,7)
  • 2011: 50,9 (68,0)
  • 2010: 50,2 (67,2)
  • 2009: 50,4 (67,2)
  • 2008: 52,4 (69,1)
  • (1999: 57,2)
  • (1989: 45,7)
  • 2017-tall kommer ikke før i 2018.

(Kilde: «Kjøttets tilstand», Animalia (2017))

Anonymkode: a091e...642

• Liker 1
Skrevet

Sørlands chips med sitronpepper! Den var ufattelig god!

Tine Gresk matyoghurt! Mye bedre en synnøve sin som jeg må nøye meg med nå.

Nesquik Jordbær pulver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...