Pinkee Skrevet 23. juni 2018 #1 Skrevet 23. juni 2018 Jeg skal ut å fly, noe jeg gjør sjeldent, så jeg er helt grønn. Men, spørsmålet er, kan jeg ha med esigaretter gjennom sikkerhetskontrollen? Blir litt trasig hvis jeg må kaste de på flyplassen.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #2 Skrevet 23. juni 2018 Det spørs helt på hvilket land du drar til om du får ha med deg e-sigarett inn o landet. Hvor skal du? Anonymkode: f5b32...84f
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #3 Skrevet 23. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det spørs helt på hvilket land du drar til om du får ha med deg e-sigarett inn o landet. Hvor skal du? Anonymkode: f5b32...84f Ja dette er faktisk en veldig viktig ting å vite! Det finnes land hvor e-sigaretter er helt forbudt, og vil gi store bøter eller til og med fengselsstraff. https://www.nettavisen.no/nyheter/advarer-turister-om-ukjent-forbud-i-populrt-ferieland/3423364497.html Men sånn ellers så aner jeg ikke om det er lov til å ha de med i håndbagasje. Alle flyselskap har liste over hva som er forbudt å ha med seg på flyet, så du kan søke deg frem til det Anonymkode: 1332a...f0b
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #4 Skrevet 23. juni 2018 Jeg har hatt min med til mange land, i handbagasjen. Ingen problem. Dette er land som USA, Frankrike, Italia, Polen, Tyrkia, Nederland, land i Afrika, Thailand, etc. Nå har det blitt forbudt i Thailand etter at jeg var der, men ellers er det stort sett greit å ta med. Anonymkode: 1b63e...fb2
Pinkee Skrevet 23. juni 2018 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2018 Takk, skal til Italia. Så da regner jeg med det går bra. Vet bare at må jeg kaste de på flyplassen, så går jeg å kjøper vanlige sigaretter☹️ Men, skal og prøve på siden til Norwegian, det tenkte jeg ikke på.
Pinkee Skrevet 23. juni 2018 Forfatter #6 Skrevet 23. juni 2018 I følge siden til Norwegian, så kan man ta med i håndbagasje, hvis utstyret er demontert. Men, ikke lov i innsjekket bagasje. Så motsatt av hva jeg trodde. Takk, KG er kjekt å ha
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #7 Skrevet 23. juni 2018 Men husk at juicen må være i innsjekket bagasje hvis det er over x ant ml. Anonymkode: 1b63e...fb2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #8 Skrevet 23. juni 2018 Løse batterier og modd med innebygget batterier må i håndbagasjen. E-juice har jeg i kofferten, men har med meg lovlig mengde i håndbagasjen for reisen. Jeg har også lader til batterier i kofferten tilfelle den skulle bli forsinket. Ha minst mulig juice i tankene da de fort kan lekke. Husk å ta med ekstra coiler. Jeg reiser alltid med litt ekstra av utstyr for det er fort gjort at du knuser tanken eller at noe blir ødelagt. Anonymkode: f5b32...84f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå