Gå til innhold

Dere med herpes..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere hatt problemer med å få dere nytt forhold pga dette? Man kan jo smitte uansett om man har utbrudd eller ikke... kanskje dumt å bekymre seg for det, men må innrømme at jeg syns det er litt skummelt.. 

Anonymkode: 33775...1ac

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Siden de fleste har herpes tviler jeg veldig på at det er et problem. Aner ikke om jeg har herpes eller ikke, men regner nesten med det.

Anonymkode: 6ee21...f61

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke blitt sammen med noen jeg vet har herpes da jeg ikke er interessert i å få det selv.

Anonymkode: a5abf...2aa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri og kommer aldri til å si det til noen. Har hatt herpes i to år, ikke hatt sex siden, har lagt forhold, familieliv og alt det jeg egentlig ønsket i livet på hylla;( 

Anonymkode: 77666...ae2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt herpes i 20 år og det har ikke hindret meg i å ha sex. Må bare vente hvis man har utbrudd eller bruke kondom. Har hatt samboer hele tiden som ikke er smittet.

Anonymkode: 1781c...b8a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg krever at alle partnere jeg skal ha sex med tester seg for herpes. Jeg har ikke herpes og tar selvfølgelig samme testen når jeg ber partner teste seg

Anonymkode: 09070...150

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ikke blitt sammen med noen jeg vet har herpes da jeg ikke er interessert i å få det selv.

Anonymkode: a5abf...2aa

Har du testet deg?

Anonymkode: a62c6...13b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dere hatt problemer med å få dere nytt forhold pga dette? Man kan jo smitte uansett om man har utbrudd eller ikke... kanskje dumt å bekymre seg for det, men må innrømme at jeg syns det er litt skummelt.. 

Anonymkode: 33775...1ac

Samboer har det rundt munn som gir utbrudd i blant. Når han merker at det kommer så kysser vi ikke. Hafde ikke dumpet han for noe sånt, han har hatt det siden han var liten.

Anonymkode: 74c52...d0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...