Gå til innhold

Sted for Dogging i Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det finnes steder rundt Bergen hvor det er vanlig at folk/par pleier å gå for å ha/se på dogging nå i sommer månedene?

Eller finnes det steder hvor det er vanlig at man går og har sex ute i det fri med partneren i områdene rundt Bergen uten at man risikerer at politiet kommer ene og alene for å ta de som gjør det?

Jeg vet at sex ute i det fri ikke er lov hvis det er til sjenanse for andre og det er derfor jeg lurer på om det finnes sted(er) som er mer skjermet slik at man ikke plager andre. Det må gjerne være andre der som tilskuere, jeg er gjerne tilskuer selv om det passer men har også sex med ei jente om hun er villig og klar for det. 

AnonymBruker
Skrevet

Paul, er det deg..?

Anonymkode: efaaa...c39

• Liker 1
Skrevet

Snuten, er det deg?😄

Nope, ingen Paul her.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kyrkjetangen er vel der det skjer når det skjer stort sett :) Har lest noen ganger om det på nakenprat. 

Anonymkode: 7d445...0ab

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kyrkjetangen er vel der det skjer når det skjer stort sett :) Har lest noen ganger om det på nakenprat. 

Tar av naturlige saker dette som AB

Kyrkjetangen er ikke et bra sted for dogging

Anonymkode: 92cb4...6c0

AnonymBruker
Skrevet

Javel? 

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, John McClane said:

Snuten, er det deg?😄

Nope, ingen Paul her.

He he, i dette tilfellet ER faktisk Paul snuten, kjente en snut ved navn Paul som likte dogging. Derfor jeg spurte, liksom... 🤣

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

He he, i dette tilfellet ER faktisk Paul snuten, kjente en snut ved navn Paul som likte dogging. Derfor jeg spurte, liksom... 🤣

Ha ha ha!🤣

Jo mulig Paul er Snut men Paul var jo ikke her så ingen snut heldigvis😄

Artig tilfeldighet det der da, men som sagt, ingen Paul, bare en som lurer på om man finner dogging i Bergen, og har fått litt svar. Vil du være med å titte litt?🤣😝

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, John McClane said:

Ha ha ha!🤣

Jo mulig Paul er Snut men Paul var jo ikke her så ingen snut heldigvis😄

Artig tilfeldighet det der da, men som sagt, ingen Paul, bare en som lurer på om man finner dogging i Bergen, og har fått litt svar. Vil du være med å titte litt?🤣😝

Kunne vært spennende, men Bergen er desverre litt langt unna... ;)

Gjest Alterego666
Skrevet

Pleier man ikke kjøre til Fanafjellet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...