John McClane Skrevet 23. juni 2018 #1 Skrevet 23. juni 2018 Noen som vet om det finnes steder rundt Bergen hvor det er vanlig at folk/par pleier å gå for å ha/se på dogging nå i sommer månedene? Eller finnes det steder hvor det er vanlig at man går og har sex ute i det fri med partneren i områdene rundt Bergen uten at man risikerer at politiet kommer ene og alene for å ta de som gjør det? Jeg vet at sex ute i det fri ikke er lov hvis det er til sjenanse for andre og det er derfor jeg lurer på om det finnes sted(er) som er mer skjermet slik at man ikke plager andre. Det må gjerne være andre der som tilskuere, jeg er gjerne tilskuer selv om det passer men har også sex med ei jente om hun er villig og klar for det.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #2 Skrevet 23. juni 2018 Paul, er det deg..? Anonymkode: efaaa...c39 1
John McClane Skrevet 23. juni 2018 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2018 Snuten, er det deg?😄 Nope, ingen Paul her. 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #4 Skrevet 23. juni 2018 Kyrkjetangen er vel der det skjer når det skjer stort sett Har lest noen ganger om det på nakenprat. Anonymkode: 7d445...0ab 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #5 Skrevet 23. juni 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kyrkjetangen er vel der det skjer når det skjer stort sett Har lest noen ganger om det på nakenprat. Anonymkode: 7d445...0ab Tar av naturlige saker dette som AB Kyrkjetangen er ikke et bra sted for dogging Anonymkode: 92cb4...6c0
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #7 Skrevet 23. juni 2018 29 minutter siden, John McClane said: Snuten, er det deg?😄 Nope, ingen Paul her. He he, i dette tilfellet ER faktisk Paul snuten, kjente en snut ved navn Paul som likte dogging. Derfor jeg spurte, liksom... 🤣 Anonymkode: efaaa...c39 1
John McClane Skrevet 23. juni 2018 Forfatter #8 Skrevet 23. juni 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: He he, i dette tilfellet ER faktisk Paul snuten, kjente en snut ved navn Paul som likte dogging. Derfor jeg spurte, liksom... 🤣 Anonymkode: efaaa...c39 Ha ha ha!🤣 Jo mulig Paul er Snut men Paul var jo ikke her så ingen snut heldigvis😄 Artig tilfeldighet det der da, men som sagt, ingen Paul, bare en som lurer på om man finner dogging i Bergen, og har fått litt svar. Vil du være med å titte litt?🤣😝
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #9 Skrevet 23. juni 2018 2 hours ago, John McClane said: Ha ha ha!🤣 Jo mulig Paul er Snut men Paul var jo ikke her så ingen snut heldigvis😄 Artig tilfeldighet det der da, men som sagt, ingen Paul, bare en som lurer på om man finner dogging i Bergen, og har fått litt svar. Vil du være med å titte litt?🤣😝 Kunne vært spennende, men Bergen er desverre litt langt unna... Anonymkode: efaaa...c39
Gjest Alterego666 Skrevet 25. juni 2018 #10 Skrevet 25. juni 2018 Pleier man ikke kjøre til Fanafjellet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå