Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil så gjerne rømme fra samfunnet. Bare stikke av fra alt, og ser hvor det fører meg. Jeg her hverken barn eller partner.

Into The Wild er min favorittfilm og den inspirerer meg så, og jeg relaterer meg veldig til hovedpersonen.

Jeg syns folk som følger strømmen er så innmari kjedelige, og jeg ser virkelig ikke poenget. Utdanne seg, gifte seg og få barn.. Hva er gøy med det? De som ønsker dette livet blir glemt, siden 99 % gjør det samme.

Jeg har ikke planlagt noe, men jeg tenker at det ikke er så nøye hva utfallet blir. Jeg har bare så lyst til å vekk fra samfunnets kjas og mas.

Anonymkode: b336e...524

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du tenkt på at familie og venner kommer til å bli livredde for hva som kan ha skjedd deg? Har du tenkt på alle ressursene som settes igang når de skal lete etter deg?

Har du tenkt på hva slike leteaksjoner koster samfunnet?

Du bør tenke litt på andre også. Ikke bare deg selv.

Anonymkode: 0c791...c0f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke alene ts. 

Anonymkode: 9fb2b...083

AnonymBruker
Skrevet

Altså drømmen min er å leve i en liten folk lang bort i langt vekk i stan.  Med å måtte fikse mat selv og klare seg selv. Men siden livet mitt er her så får jeg gjøre det beste av det. ( tviler at min 13 åring vil dette) 

Anonymkode: 32072...259

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil så gjerne rømme fra samfunnet. Bare stikke av fra alt, og ser hvor det fører meg. Jeg her hverken barn eller partner.

Into The Wild er min favorittfilm og den inspirerer meg så, og jeg relaterer meg veldig til hovedpersonen.

Jeg syns folk som følger strømmen er så innmari kjedelige, og jeg ser virkelig ikke poenget. Utdanne seg, gifte seg og få barn.. Hva er gøy med det? De som ønsker dette livet blir glemt, siden 99 % gjør det samme.

Jeg har ikke planlagt noe, men jeg tenker at det ikke er så nøye hva utfallet blir. Jeg har bare så lyst til å vekk fra samfunnets kjas og mas.

Anonymkode: b336e...524

A4 livet finnes kun i hode. Kjenner mange som er gift og har barn, utdanning, hus mm, men hvem de er og vordan de er, er langt i fra A4.  Du definerer selv hvor mye du vil iblande deg i samfunnet, om du vil ha kjas og mas, om du vil ha mann og barn. 

Og glemt blir man ikke, hvis man er en god person. Mine forfedre lever i meg, gjennom ord og handlinger utfører jeg i dag deres viten. Mine barn får dette, i tillegg til mine ting å føre videre. Så man lever på en måte evig, selv om man ikke har gjort noe stort.

Anonymkode: d6e0c...77c

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...