Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #1 Skrevet 3. mars 2005 Lurer litt på dette... Vanligvis sprayer jeg mellom brystene (sprayer i luften og "går" i skyen). Synes lukten blir så veldig intens hvis jeg sprayer på håndleddet/halsen. Det ideele hadde vært parfyme som ikke hadde spray, men det er vel noe vanskelig å finne. Har dere forresten merket hvordan parfyme kan lukte helt ufyselig hvis man har en supersyntetisk topp på seg? Skjedde meg med idag :-?
innocenta Skrevet 3. mars 2005 #3 Skrevet 3. mars 2005 Jeg sprayer på håndleddet og stryker det over halsen, så blir det ikke så intenst.
pusla Skrevet 3. mars 2005 #4 Skrevet 3. mars 2005 Jeg sprayer på håndleddet og stryker det over halsen' date=' så blir det ikke så intenst.[/quote'] Det gjør jeg også!
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2005 #5 Skrevet 3. mars 2005 Foretrekker parfymer uten spray jeg, lettere å kontrollere mengden. Men nå har jeg bare sprayer da. Der hvor pulsåren ligger tettest opptil huden; halsgropen, håndleddene og bak knærne. f.eks.
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2005 #6 Skrevet 3. mars 2005 Jeg sprayer på håndleddet og stryker det over halsen' date=' så blir det ikke så intenst.[/quote'] Jeg også. Noen ganger sprayer jeg i håret også,..
Gjest miau Skrevet 3. mars 2005 #7 Skrevet 3. mars 2005 Jeg spryer i luften foran meg, og går inn i "dunsten", så lukten ikke blir så kraftig..
Ephemera Skrevet 3. mars 2005 #8 Skrevet 3. mars 2005 Jeg sprayer på halsen og håndleddene. Jeg har brukt samme parfyme så lenge at jeg sjelden kjenner noe særlig til det selv, men andre sier at det lukter godt av meg da :-)
Arwen Skrevet 3. mars 2005 #10 Skrevet 3. mars 2005 Sprayer på halsen/øverste delen av brystkassa. Bruker en veldig "mild" parfyme.
Dorothea Skrevet 3. mars 2005 #11 Skrevet 3. mars 2005 Jeg sprayer på håndleddet og stryker det over halsen' date=' så blir det ikke så intenst.[/quote'] Det gjør jeg også.
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2005 #12 Skrevet 3. mars 2005 Jeg sprayer på halsen og håndleddene. Mi tu
Fat Sally Lee Skrevet 3. mars 2005 #13 Skrevet 3. mars 2005 Jeg sprayer på håndleddet og stryker det over halsen' date=' så blir det ikke så intenst.[/quote'] Jeg leste et sted at en ødelegger parfymen ved å stryke den utover, duftmolekylene blir "knust". Jeg tror egentlig ikke det er noe i det, så jeg gjør det samme selv. Jeg sprayer i halsgropen og på et håndledd, så stryker jeg håndleddene mot hverandre.
Gjest uri Skrevet 3. mars 2005 #15 Skrevet 3. mars 2005 Jeg sprayer i halsgropen og på et håndledd, så stryker jeg håndleddene mot hverandre. Det gjør jeg og.
Arkana Skrevet 4. mars 2005 #17 Skrevet 4. mars 2005 Jeg sprayer i halsgropen, det er nok. Synes ikke om folk som går rundt og lukter som om de har dynket seg med parfyme.
Fakse Skrevet 4. mars 2005 #18 Skrevet 4. mars 2005 Det varierer med årstiden. Det er ikke bra at parfymert hud blir utsatt for solen, så på sommeren sprayer jeg et sted som jeg vet er dekket av klær (f.eks mellom puppene). På vinteren tar jeg på håndlettene og i halsgropa.
Malou Skrevet 4. mars 2005 #20 Skrevet 4. mars 2005 Synes ikke om folk som går rundt og lukter som om de har dynket seg med parfyme. Så folk som sprayer seg mer enn et sted lukter som om de har dynket seg i parfyme? Det er vel mengden det kommer ann på, ikke antall sprut.. For å svare på spørsmålet så sprayer jeg meg på halsen (en på hver side) og en gang på et av håndleddene som jeg stryker mot hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå