Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Lurer litt på dette... Vanligvis sprayer jeg mellom brystene (sprayer i luften og "går" i skyen). Synes lukten blir så veldig intens hvis jeg sprayer på håndleddet/halsen.

Det ideele hadde vært parfyme som ikke hadde spray, men det er vel noe vanskelig å finne.

Har dere forresten merket hvordan parfyme kan lukte helt ufyselig hvis man har en supersyntetisk topp på seg? Skjedde meg med idag :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg sprayer på håndleddet og halsen:)

Skrevet

Jeg sprayer på håndleddet og stryker det over halsen, så blir det ikke så intenst.

Skrevet
Jeg sprayer på håndleddet og stryker det over halsen' date=' så blir det ikke så intenst.[/quote']

Det gjør jeg også!

Gjest gjest1
Skrevet

Foretrekker parfymer uten spray jeg, lettere å kontrollere mengden. Men nå har jeg bare sprayer da.

Der hvor pulsåren ligger tettest opptil huden; halsgropen, håndleddene og bak knærne. f.eks.

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg sprayer på håndleddet og stryker det over halsen' date=' så blir det ikke så intenst.[/quote']

Jeg også. Noen ganger sprayer jeg i håret også,..

Skrevet

Jeg spryer i luften foran meg, og går inn i "dunsten", så lukten ikke blir så kraftig..

Skrevet

Jeg sprayer på halsen og håndleddene. Jeg har brukt samme parfyme så lenge at jeg sjelden kjenner noe særlig til det selv, men andre sier at det lukter godt av meg da :-)

Skrevet

Sprayer på halsen/øverste delen av brystkassa. Bruker en veldig "mild" parfyme.

Skrevet

Det gjør jeg også.

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg sprayer på halsen og håndleddene.

Mi tu :Nikke:

Skrevet

Jeg leste et sted at en ødelegger parfymen ved å stryke den utover, duftmolekylene blir "knust". Jeg tror egentlig ikke det er noe i det, så jeg gjør det samme selv.

Jeg sprayer i halsgropen og på et håndledd, så stryker jeg håndleddene mot hverandre.

Gjest gjest1
Skrevet

Halsen og bak øret på et eller annet vis.

Skrevet

Jeg sprayer i halsgropen og på et håndledd, så stryker jeg håndleddene mot hverandre.

Det gjør jeg og.

Skrevet

Jeg sprayer i halsgropen, det er nok. Synes ikke om folk som går rundt og lukter som om de har dynket seg med parfyme.

Skrevet

Det varierer med årstiden. Det er ikke bra at parfymert hud blir utsatt for solen, så på sommeren sprayer jeg et sted som jeg vet er dekket av klær (f.eks mellom puppene). På vinteren tar jeg på håndlettene og i halsgropa.

Skrevet
Synes ikke om folk som går rundt og lukter som om de har dynket seg med parfyme.

Så folk som sprayer seg mer enn et sted lukter som om de har dynket seg i parfyme? Det er vel mengden det kommer ann på, ikke antall sprut..

For å svare på spørsmålet så sprayer jeg meg på halsen (en på hver side) og en gang på et av håndleddene som jeg stryker mot hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...