AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #1 Skrevet 22. juni 2018 Bor i en blokk der naboene over er ganske høylytte. Ikke bare av og til, men ofte. Det er greit frem til 23:00, men kl er nå 01:00 og jeg hører fortsatt lyder. De prater høyt, mister ting i gulvet... Hensynsløse folk!! Er det ok med høylytt prat så sent? Usikker på hva jeg skal gjør med situasjonen og om dette er noe man må tåle vi som bor i blokk. Anonymkode: 0ddc8...222
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #2 Skrevet 23. juni 2018 Høres ut som problemet er at det er veldig lytt. At de prater høyt og er våkne er ikke noe å få gjort noe med. Du kan selvsagt si i fra å håpe at det hjelper, men du kan ikke stille noen krav. Hadde de derimot spilt høy musikk, drevet med støyende oppussing eller lignende så kunne du klaget de inn. Anonymkode: 672cc...041
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #3 Skrevet 23. juni 2018 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som problemet er at det er veldig lytt. At de prater høyt og er våkne er ikke noe å få gjort noe med. Du kan selvsagt si i fra å håpe at det hjelper, men du kan ikke stille noen krav. Hadde de derimot spilt høy musikk, drevet med støyende oppussing eller lignende så kunne du klaget de inn. Anonymkode: 672cc...041 Saken er at det egentlig ikke er så lytt, er ikke vanlig prating, mere skriking og det er ikke måte på hvor ofte og mange ting som kan mistes i gulvet! Lyder må man tåle det forstår jeg, men litt hensyn kan man ta når man har folk under seg. Ts Anonymkode: 0ddc8...222
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #4 Skrevet 23. juni 2018 Hører du også pulingen? Anonymkode: c87db...a68
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #5 Skrevet 23. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Saken er at det egentlig ikke er så lytt, er ikke vanlig prating, mere skriking og det er ikke måte på hvor ofte og mange ting som kan mistes i gulvet! Lyder må man tåle det forstår jeg, men litt hensyn kan man ta når man har folk under seg. Ts Anonymkode: 0ddc8...222 Ja, det er selvsagt lov å ønske seg at naboer kan ta hensyn, men problemet er hva man faktisk kan gjøre med det. Bor man i blokk vil man nesten alltid ha en eller annen drittnabo som ikke tar hensyn. Har et par av dem selv Anonymkode: 672cc...041
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #6 Skrevet 23. juni 2018 Problemet er at hensynsløse folk driter i deg om du tar det opp på en ok måte at de er litt høylytte..... De tar ikke hensyn uansett.... Anonymkode: f1461...407
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #7 Skrevet 23. juni 2018 I det øyeblikket andre leiligheters bråk inntar din, inntreffer også alle dine uendelige rettigheter for klagegang! Anonymkode: b397f...862
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #8 Skrevet 23. juni 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Saken er at det egentlig ikke er så lytt, er ikke vanlig prating, mere skriking og det er ikke måte på hvor ofte og mange ting som kan mistes i gulvet! Lyder må man tåle det forstår jeg, men litt hensyn kan man ta når man har folk under seg. Ts Anonymkode: 0ddc8...222 Du kan si ifra til styret. Det er ikke sikkert at du er den eneste som reagerer på det. Anonymkode: bcbc0...cf2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #9 Skrevet 23. juni 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Problemet er at hensynsløse folk driter i deg om du tar det opp på en ok måte at de er litt høylytte..... De tar ikke hensyn uansett.... Anonymkode: f1461...407 Derfor jeg er sluttet med å gå på døra til mine naboer. De hører ikke etter uansett. Det eneste som nytter er å klage til styre og evt ringe politi eller vaktselskap om dere har noe slikt tilknyttet borettslag og sameie. Anonymkode: bcbc0...cf2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå