AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #1 Skrevet 22. juni 2018 Slik at mannen blir så nervøs og stresset at han ikke får den opp? Anonymkode: 97edf...777
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #2 Skrevet 22. juni 2018 Høres bare rart ut. Om en er tiltrukket en kvinne på grunn av at hun er «alt for pen», ville det egentlig vært mer logisk at en har boner fortere enn du vet det. Anonymkode: 4acc6...57c 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #3 Skrevet 22. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Høres bare rart ut. Om en er tiltrukket en kvinne på grunn av at hun er «alt for pen», ville det egentlig vært mer logisk at en har boner fortere enn du vet det. Anonymkode: 4acc6...57c Jeg syntes det samme. han har blitt stiv og klar flere ganger, men når vi tok steget og skulle ha sex ble han helt stresset , og svett. Fikk den da plutselig ikke opp. Sier jeg stresset han helt og at jeg er for fin. Jeg syntes det hørtes rart ut. Blir veldig usikker plutselig. Anonymkode: 97edf...777 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #4 Skrevet 22. juni 2018 Tja, hvis det blir slik at mannen får dårlig selvtillit av kvinnen, eller har lite erfaring, er vel ikke det helt unaturlig. Får man prestasjonsangst, så kan nok disse tingene skje. Tror nok det skjer oftere enn man tror. Anonymkode: bb135...860 4
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #5 Skrevet 22. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tja, hvis det blir slik at mannen får dårlig selvtillit av kvinnen, eller har lite erfaring, er vel ikke det helt unaturlig. Får man prestasjonsangst, så kan nok disse tingene skje. Tror nok det skjer oftere enn man tror. Anonymkode: bb135...860 Han har vært ganske tydelig på at han vil ha meg, både med å si det og kroppsspråket. Så jeg ble litt satt ut når det skjedde slik. Han sa jeg satt han helt ut av spill. Og han begynte å tenke for mye, og stresset. Anonymkode: 97edf...777
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #6 Skrevet 22. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han har vært ganske tydelig på at han vil ha meg, både med å si det og kroppsspråket. Så jeg ble litt satt ut når det skjedde slik. Han sa jeg satt han helt ut av spill. Og han begynte å tenke for mye, og stresset. Anonymkode: 97edf...777 Han fikk garantert prestasjonsangst! Det betyr ikke nødvendigvis noe negativt mot deg Anonymkode: bb135...860 7
Snillingen Skrevet 22. juni 2018 #7 Skrevet 22. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg syntes det samme. han har blitt stiv og klar flere ganger, men når vi tok steget og skulle ha sex ble han helt stresset , og svett. Fikk den da plutselig ikke opp. Sier jeg stresset han helt og at jeg er for fin. Jeg syntes det hørtes rart ut. Blir veldig usikker plutselig. Anonymkode: 97edf...777 Synes ikke det høres så rart ut. Han liker deg svært godt og er redd for å kludre det til og da tar nervøsiteten overhånd. 7
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #8 Skrevet 22. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han fikk garantert prestasjonsangst! Det betyr ikke nødvendigvis noe negativt mot deg Anonymkode: bb135...860 Får håpe det. ikke opplevd noe slikt før, så blir usikker🙈 Anonymkode: 97edf...777
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #9 Skrevet 22. juni 2018 2 minutter siden, Snillingen skrev: Synes ikke det høres så rart ut. Han liker deg svært godt og er redd for å kludre det til og da tar nervøsiteten overhånd. Ja han har vært tydelig på hvor godt han liker meg. Og han klarer ikke å ta øynene eller hendene vekk fra meg når vi er sammen. Så jeg burde jo ikke tenke at det er negativt , men det er jo det hodet mitt likevel tenker. 🙈 Anonymkode: 97edf...777
Snillingen Skrevet 22. juni 2018 #10 Skrevet 22. juni 2018 Just now, AnonymBruker said: Ja han har vært tydelig på hvor godt han liker meg. Og han klarer ikke å ta øynene eller hendene vekk fra meg når vi er sammen. Så jeg burde jo ikke tenke at det er negativt , men det er jo det hodet mitt likevel tenker. 🙈 Anonymkode: 97edf...777 Synes dere er søte begge to. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #11 Skrevet 22. juni 2018 5 minutter siden, Snillingen skrev: Synes dere er søte begge to. 🙈😊 Anonymkode: 97edf...777
Commander Skrevet 23. juni 2018 #12 Skrevet 23. juni 2018 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syntes det samme. han har blitt stiv og klar flere ganger, men når vi tok steget og skulle ha sex ble han helt stresset , og svett. Fikk den da plutselig ikke opp. Sier jeg stresset han helt og at jeg er for fin. Jeg syntes det hørtes rart ut. Blir veldig usikker plutselig. Anonymkode: 97edf...777 Det kan skje faktisk. Leste om en mann som gikk til sengs med Diana Ross på 70 tallet. Hun var drømmen, kjendis og uoppnåelig drømmedame. Han fikk det ikke til og depper over det enda 😁 Presset kan bli for stort... Endret 23. juni 2018 av Commander 4
zaco Skrevet 23. juni 2018 #13 Skrevet 23. juni 2018 Tror faktisk det, at hun kan bli for fin, i forhold til hva han synes om seg selv. Det er jo ganske vanlig at en ikke skjønner helt hva som er så attraktivt med en selv, da kan han bli nærmest overveldet av henne. 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #14 Skrevet 23. juni 2018 Dump han. Menn som ikke får den opp er ikke noe å samle på. Anonymkode: 47586...1dd 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #15 Skrevet 23. juni 2018 5 timer siden, Commander skrev: Det kan skje faktisk. Leste om en mann som gikk til sengs med Diana Ross på 70 tallet. Hun var drømmen, kjendis og uoppnåelig drømmedame. Han fikk det ikke til og depper over det enda 😁 Presset kan bli for stort... Godt å høre. Bør gjerne ikke føle det er negativt mot meg da. Han har hatt lyst på meg lenge, og vært ganske tydelig på det. Derfor ble jeg litt satt ut når han ble så svett, stresset og tilslutt ikke fikk den opp. Han virket hvert fall ekstremt klar og begeistret for det som holdt på å skje. Anonymkode: 97edf...777 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #16 Skrevet 23. juni 2018 44 minutter siden, zaco skrev: Tror faktisk det, at hun kan bli for fin, i forhold til hva han synes om seg selv. Det er jo ganske vanlig at en ikke skjønner helt hva som er så attraktivt med en selv, da kan han bli nærmest overveldet av henne. Han har vanligvis mye selvtillit , eller fremstår hvert fall som om han har det. Men merket underveis at han ble mer usikker på seg selv. Anonymkode: 97edf...777
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #17 Skrevet 23. juni 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Han har vanligvis mye selvtillit , eller fremstår hvert fall som om han har det. Men merket underveis at han ble mer usikker på seg selv. Anonymkode: 97edf...777 Tror det er relativt vanlig med yngre menn i dag, og at det handler om prestasjonsangst. Jeg er 32 og har aldri opplevd det før nå, har hatt sex med et tosifret antall gjennom livet. Holdt nylig på med en i starten av 20- åra, og han var slik de første par gangene vi prøvde å ha samleie. Han var alltid hard når vi var sammen, men «sviktet» da det nærmet seg samleie.. Han fikk skikkelig prestasjonsangst. Løste seg med god kommunikasjon, og tror det hjalp veldig at jeg er trygg på megselv og ikke tok det personlig. Anonymkode: 4c7c2...558 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #18 Skrevet 23. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror det er relativt vanlig med yngre menn i dag, og at det handler om prestasjonsangst. Jeg er 32 og har aldri opplevd det før nå, har hatt sex med et tosifret antall gjennom livet. Holdt nylig på med en i starten av 20- åra, og han var slik de første par gangene vi prøvde å ha samleie. Han var alltid hard når vi var sammen, men «sviktet» da det nærmet seg samleie.. Han fikk skikkelig prestasjonsangst. Løste seg med god kommunikasjon, og tror det hjalp veldig at jeg er trygg på megselv og ikke tok det personlig. Anonymkode: 4c7c2...558 Men han her er ikke en yngre mann. Han er i tillegg 10 år eldre enn meg, og ganske erfaren. Har tenkt en del på det , og kjenner jeg må slutte med det. Faller alltid tilbake til at det er meg det er noe feil med🙈🙄. Anonymkode: 97edf...777
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #19 Skrevet 23. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men han her er ikke en yngre mann. Han er i tillegg 10 år eldre enn meg, og ganske erfaren. Har tenkt en del på det , og kjenner jeg må slutte med det. Faller alltid tilbake til at det er meg det er noe feil med🙈🙄. Anonymkode: 97edf...777 Ikke lag et nummer ut av det, vær trygg, da gjør du han også trygg. Da tror jeg nok det løser seg. Hvis du også stresser med det, blir det bare en ond sirkel.. Anonymkode: 4c7c2...558
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #20 Skrevet 23. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke lag et nummer ut av det, vær trygg, da gjør du han også trygg. Da tror jeg nok det løser seg. Hvis du også stresser med det, blir det bare en ond sirkel.. Anonymkode: 4c7c2...558 Lagde heldigvis ingen nummer ut av det. Men han derimot ble ganske flau og satt ut. Satser på at det går bedre neste gang, om det blir noe neste gang. Anonymkode: 97edf...777
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå