AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #1 Skrevet 22. juni 2018 Ble veldig full igår å avslo en kompis som spurte om jeg hadde lyst til å bli med han hjem. Vi er ikke så godt kjent, men møtes ofte på fester. Møtte han i dag å da virket han ganske avvisende mot meg å sa "Jeg puler ikke hvem som helst" i en skikkelig irritert stemme. Prøvde å snakke om det som skjedde igår men han sa bare at han ikke husket noe. Anonymkode: 1449a...2f9
Gjest Mass Skrevet 22. juni 2018 #2 Skrevet 22. juni 2018 En ekte mann blir ikke sint fordi at du avslår dem. Så ble han sint, så skal du bare være glad for at du avslo.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #3 Skrevet 22. juni 2018 Han var vel såra og vondbroten etter avslaget i går da. Han var kåt og ville ha sex og så mistet han den sjansen, så da ble han kåt og sur. Det går nok over. Og gjør det ikke det så er han IKKE noe tap. Anonymkode: 6af38...b83 1
puppi Skrevet 22. juni 2018 #4 Skrevet 22. juni 2018 Han har nok innbilt seg ting, skitne mannegrisen! Ikke noe å tenke på 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå