Gå til innhold

Har lyst til å være kjæreste med en kristen.Men jeg er ikke kristen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

At ikke du forstår bibelen betyr ikke at den inneholder selvmotsigelser. Ingen okser trenger å bli ofret siden Jesus døde for dine synder.

Anonymkode: f0297...513

Jeeezees.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
4 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Du må jo plukke og mikse, da bibelen er skrevet av mennesker og inneholder masse selvmotsigelser samt generell galskap fra tiden den er skrevet i. 

Brenner du en okse i hagen på generell basis eller mener at folk som går i plagg som er mikset av to forskjellige stofftyper skal steines? Eller mener du jorden er 5000 år gammel? Akkurat.

Om du er kvinne bør du forresten tie i denne forsamlingen, det er anbefalt av gud og jesus.

Og referer gjerne til det du tenker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Om du er kvinne bør du forresten tie i denne forsamlingen, det er anbefalt av gud og jesus.

Når vi ser hva kvinnene gjør med dette landet og har skapt. Er jeg enig i dette påbudet. For om ikke kvinner hadde rett til å stemme ville vi i alle fall hatt et land i dag, barn hadde fedre, det hadde blitt født nok barn og ingen hadde fått penger for å gjøre ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, visp skrev:

:hoho:Pokker som jeg misunner deg din nye beundrer @Cuntzilla! Elsker morsomme menn!

Haha! Ja, kanskje det er noe i det å være kjæreste med en kristen sånn sett. Religious people say the darndest things :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, visp skrev:

:hoho:Pokker som jeg misunner deg din nye beundrer @Cuntzilla! Elsker morsomme menn!

I bibelen står det at du må dømme et livssyn på resultatet av det. Alt kristendommen har av påbud og regler vil gjøre deg eller samfunnet godt til slutt. Vi trenger bare tid til å se det. I mellomtiden fører mange andre livssyn til noe svært negativt, eksempelvis islam. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I bibelen står det at du må dømme et livssyn på resultatet av det. Alt kristendommen har av påbud og regler vil gjøre deg eller samfunnet godt til slutt. Vi trenger bare tid til å se det. I mellomtiden fører mange andre livssyn til noe svært negativt, eksempelvis islam. 

Nå flørter du bare😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mange kristne land i verden som ikke tolererer homofile. Kristendommen og Islam er veldig like på de fleste områder.

Anonymkode: f77d3...f0f

Kulturmarxistisk tøv! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste skal bli de første og de første de siste, mange er kalt, men få utvalgt, slik bør gode kristne skjønne at det er ikke opp til dem og velge hvilke som kommer til paradis, for egen del vil jeg til Valhall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om det er for å unngå utroskap er det bare å slå fra seg.

Anonymkode: 89c4f...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.6.2018 den 0.08, AnonymBruker skrev:

Hva er synd i bibelen.Er det bare sex utenfor ekteskap eller kyssing,befaling,seksuelle tanker?

Anonymkode: d0258...c81

Nei, også det å blande flere ulike typer stoff når man har på seg klær. Og sex når kvinnen har menstruasjon medfører dødsstraff. Bare et par eksempler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, jabx skrev:

Nei, også det å blande flere ulike typer stoff når man har på seg klær. Og sex når kvinnen har menstruasjon medfører dødsstraff. Bare et par eksempler.

Bibelen er delt inn i gamle og nye testamentet. Hele poenget med evangeliet etter Jesus, og budskapet i det nye testamentet, er FRIHET fra den jødiske loven. Du er ikke i nærheten en gang av å forstå den kontekstuelle sammenhengen mellom den gamle pakten, og den nye pakten. 

Det du skriver er ikke noe annet enn renspikket vås. 

Anonymkode: 1eec3...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.6.2018 den 1.01, Minitroll skrev:

Du får ikke fripass til himmelen bare for det du er sammen med en kristen. Du må ta i mot jesus i hjertet ditt for å komme dit. 

Bra at himmelen ikke eksisterer da ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, abc123detvardet skrev:

Bra at himmelen ikke eksisterer da ;) 

Jo den eksisterer faktisk. Jeg skrek "Åh gud, åh gud" da jeg onanerte i går, og kom til himmelen 4 ganger før kveldsnytt. 

Men da hadde jeg tatt i mot jesus i hjertet mitt først, altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Djevelen har utstyrt meg med en kjærlighet til kristne kvinner som får Jesus til å virke likegyldig der han henger.

Anonymkode: cbbd6...4e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Djevelen har utstyrt meg med en kjærlighet til kristne kvinner som får Jesus til å virke likegyldig der han henger.

Anonymkode: cbbd6...4e4

😨 ???

Anonymkode: 89a0b...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg er en konservativ kristen og for konservative kristne er sex kun akseptert innenfor ekteskapet. For en person med et sekulært livssyn så er det som oftest være vanskelig å godta det. Og de vil som oftest passe svært dårlig sammen med en kristen konservativ person som praktiserer og lever etter et kristen livssyn når det gjelder sex og moral. Jeg (og de  fleste andre ) konservative ville aldri ønsket å valgt en sekulær person til partner som har et helt motsatt verdisyn og levesett enn vårt eget fordi det ville fungert svært dårlig og ikke kommet noe godt ut av det, fordi en felles tro og verdigrunnlag er svært viktig som et felles ankerfeste for at et samliv og et ekteskap skal kunne fungere og bli stabilt og varig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en konservativ kristen og for konservative kristne er sex kun akseptert innenfor ekteskapet. For en person med et sekulært livssyn så er det som oftest være vanskelig å godta det. Og de vil som oftest passe svært dårlig sammen med en kristen konservativ person som praktiserer og lever etter et kristen livssyn når det gjelder sex og moral. Jeg (og de  fleste andre ) konservative ville aldri ønsket å valgt en sekulær person til partner som har et helt motsatt verdisyn og levesett enn vårt eget fordi det ville fungert svært dårlig og ikke kommet noe godt ut av det, fordi en felles tro og verdigrunnlag er svært viktig som et felles ankerfeste for at et samliv og et ekteskap skal kunne fungere og bli stabilt og varig.

Men hva hvis man blir forelsket.Vanskelig å styre det..

Anonymkode: d0258...c81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...