Gå til innhold

Tenner på eldre menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har daddyissues (vokst opp med en brutal far som ga faen) og alltid villet hatt eldre menn (bli passet på?). Hadde et forhold til en på nesten 40 når jeg var 19.

Er i midten av 20 åra nå og tenker totalt annerledes på ting nå. Angrer så ufattelig på alle tidligere forhold, nettopp fordi det var forhold basert på issuesene mine og det faktum at jeg ikke eide selvfølelse.

Tenk deg godt om hvem du deler kroppen din med - du blir ikke yngre, og minnene (både de gode og dårlige) vil aldri forsvinne fra hjernen din - så mitt råd til deg er: vær med den du føler deg trygg på og som det kribler i magen av, en du får KUN gode følelser fra. 

Anonymkode: fe03e...b60

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel en vanlig drøm for mange menn i 30 årene og oppover å få ha en ung og uerfaren kvinne uten for mange sexpartnere....men likevel menn i 30 årene er fortsatt unge og pene.

Anonymkode: bc04d...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vær klar over ts, at eldre menn har hengeballer og seigere sæd enn yngre menn. 

Anonymkode: 918d4...6a8

Hvor kommer det der fra? Kan du henvise til statistikk og målinger? 

Anonymkode: b2e6a...6ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.6.2018 den 0.01, AnonymBruker skrev:

Er selv helt i starten av 20-årene og dønn jeg kunne tenke meg å ha sex med en som er sånn 10-15 år eldre enn meg. Er flere på treningsstudioet som er sånn litt over 30 jeg bare synes er såå kjekke. Kunne aldri vært med en som er 20 selv. Noen andre? Er dette vanlig? Og noen som har vært med noen som er såpass mye eldre? 

Anonymkode: 04a3a...8f9

Jeg tipper det er ganske vanlig, særlig når det ikke er større aldersforskjell.

Jeg vil ikke kalle dette en "issue" eller noe som krever noen spesiell forklaring.

Husker selv når jeg var ca 19 og synes mora til en venn var sexy. Hadde jeg ødipuskompleks? Absolutt ikke. Fetisj på eldre? Niks.

Hun var ganske enkelt sexy. Fantasien bryr seg ikke om hva som passer seg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Vær klar over ts, at eldre menn har hengeballer og seigere sæd enn yngre menn. 

Anonymkode: 918d4...6a8

Dette har jeg ikke merket noe til. De eldre mennene jeg har ligget med er mye bedre i senga og mindre egoistiske enn de yngre.

Jeg er 27 og kjæresten min er snart 50. Føler ikke at det har noe med issues å gjøre eller noe, han er bare den mannen som passer best til min livsstil.

Synes ikke 10-15 år eldre er spesielt mye, TS, og det er nok helt vanlig. 

Anonymkode: 8226f...5d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...