Judas Iskariot Skrevet 23. juni 2018 #21 Skrevet 23. juni 2018 57 minutter siden, AnonymBruker said: Ingen som er opptatt av at den søte jenta dater ikke skal bli utsatt for noe ubehagelig eller skummelt, altså? Har hørt om flere som har fått et behov for å banke opp gjerningsmannen når kjæresten forteller at de har blitt voldtatt tidligere. Anonymkode: 96e58...69c Så viser det seg at dama løy om voldtekten.... 3
Gjest Gjestinnom Skrevet 25. juni 2018 #22 Skrevet 25. juni 2018 På 23.6.2018 den 22.26, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne og har beskyttelsesinstinkt så det suser. Er jeg «veldig mye mann» da? Anonymkode: 0ab59...86a Det blir for deg å finne ut av og vite.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #23 Skrevet 25. juni 2018 På 23.6.2018 den 0.11, Herr Heftig skrev: Aldri. Det er da ikke min oppgave å beskytte andre mennesker. Jeg er da ikke politi. Litt av en mann 😬 Anonymkode: 7d787...f54
matrobot Skrevet 25. juni 2018 #24 Skrevet 25. juni 2018 Jeg har alltid et øye på mine barn når de leker noe som kan være farlig (klatre i tre, balansere gjerde, osv..) Men de fleste voksne kvinner gjør det vel ikke, så beskyttelsesinnsiktet mitt er ikke justert for dem. Jeg har heller aldri opplevd en situasjon hvor jeg må redde / beskytte noens liv. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #25 Skrevet 25. juni 2018 På 22.6.2018 den 22.17, AnonymBruker skrev: Når du er betatt? Forelsket? Kjæreste? Anonymkode: 96e58...69c Skal menn ha beskytterinstinkt for voksne sterke selvstendige damer...? håper at de heller har beskytter instinkt ovenfor små barn og dyr. De trenger det mer. Anonymkode: 1fe98...054
Isambard Skrevet 25. juni 2018 #26 Skrevet 25. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skal menn ha beskytterinstinkt for voksne sterke selvstendige damer...? håper at de heller har beskytter instinkt ovenfor små barn og dyr. De trenger det mer. Anonymkode: 1fe98...054 Symes du det er rart? Skal man satse på at kjæresten klarer seg selv om hun blir overfalt? Min kone veier 60 kg og må ha knærne nedi for å ta push ups. Tror du hun helst ville klare seg selv i et slagsmål, og blitt fornærmet om jeg blandet meg inn? Uansett håper jeg hun har litt beskytterinstinkt i forhold til meg også. Kanskje ikke i slagsmål, men hvis jeg skulle havne i noen andre problemer. 1
Gjest hind Skrevet 25. juni 2018 #27 Skrevet 25. juni 2018 On 6/23/2018 at 12:11 AM, Herr Heftig said: Aldri. Det er da ikke min oppgave å beskytte andre mennesker. Jeg er da ikke politi. Virkelig?? Hvis kjæresten din blir grabbet i skrittet av en fremmed fyr, da står du bare der og lar det skje? Eller hvis noen står og slenger dritt til henne? Hvis du mener alvor håper jeg nesten at du er singel, for kjærester skal passe på og ta vare på hverandre. Jeg er veldig takknemlig for at jeg er sammen med en mann som stepper inn og forsvarer meg når noe skjer og som trøster og holder rundt meg når jeg er lei meg.
Gjest hind Skrevet 25. juni 2018 #28 Skrevet 25. juni 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Skal menn ha beskytterinstinkt for voksne sterke selvstendige damer...? håper at de heller har beskytter instinkt ovenfor små barn og dyr. De trenger det mer. Anonymkode: 1fe98...054 Selvfølgelig skal de det. Voksne sterke damer kan også trenge hjelp og støtte, akkurat som voksne sterke menn av og til gjør. For noen bortskjemte vanskelige unger en del av dere gutta her på KG er! Jeg blir helt oppgitt av dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå