Gå til innhold

Menn; når kicker beskyttelsesinnstinktet inn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når du er betatt? Forelsket? Kjæreste? 

Anonymkode: 96e58...69c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når han er far.

Anonymkode: 0ab59...86a

• Liker 2
Skrevet

På en god dag

• Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Aldri. Det er da ikke min oppgave å beskytte andre mennesker. Jeg er da ikke politi.

AnonymBruker
Skrevet

Samtidig som hos kvinner.

Anonymkode: fe7c1...6fe

AnonymBruker
Skrevet

Så fort jeg bryr meg om noen.

Anonymkode: 596f2...bff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Herr Heftig skrev:

Aldri. Det er da ikke min oppgave å beskytte andre mennesker. Jeg er da ikke politi.

Så en politimann er mer beskyttende overfor ei jente han har sansen for enn en som ikke er politimann? 

Beskyttelsesinnstinktet er jo egentlig noe grunnleggende biologisk hos menn. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Barn, spesielt små jenter (har ei datter selv) det instinktet ligger inne hele tiden overalt føler jeg. Jeg har alltid vært empatisk men ikke på denne måten før jeg fikk min datter. 

Anonymkode: b5929...75d

• Liker 2
Gjest Gjestinnom
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så en politimann er mer beskyttende overfor ei jente han har sansen for enn en som ikke er politimann? 

Beskyttelsesinnstinktet er jo egentlig noe grunnleggende biologisk hos menn. 

Enig. Og de som ikke har dette instinktet er muligens ikke så veldig mye mann.

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg er rundt barn og små dyr 

Anonymkode: 8d7d2...9b1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som er opptatt av at den søte jenta dater ikke skal bli utsatt for noe ubehagelig eller skummelt, altså? Har hørt om flere som har fått et behov for å banke opp gjerningsmannen når kjæresten forteller at de har blitt voldtatt tidligere. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, Gjestinnom said:

Enig. Og de som ikke har dette instinktet er muligens ikke så veldig mye mann.

Jeg er kvinne og har beskyttelsesinstinkt så det suser. Er jeg «veldig mye mann» da?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingen som er opptatt av at den søte jenta dater ikke skal bli utsatt for noe ubehagelig eller skummelt, altså? Har hørt om flere som har fått et behov for å banke opp gjerningsmannen når kjæresten forteller at de har blitt voldtatt tidligere. 

Det må være menn som enten er "tøffe i kjeften" eller regelrett kriminelle. Å banke noen fordi de tidligere har voldtatt kjæresten ens er ikke lov og bryter med hele ideen om rettsstaten hvor man er uskyldig inntil det motsatte er bevist og bare staten kan ilegge straff. 

Anonymkode: fb8fc...b32

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må være menn som enten er "tøffe i kjeften" eller regelrett kriminelle. Å banke noen fordi de tidligere har voldtatt kjæresten ens er ikke lov og bryter med hele ideen om rettsstaten hvor man er uskyldig inntil det motsatte er bevist og bare staten kan ilegge straff. 

Pingle. 

Anonymkode: 2e8ba...36a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er forskjell på å føle behov for å banke noen og å faktisk gjøre det. Jeg føler et behov for å banke den utro drittsekk-mannen til venninna mi, men jeg gjør det jo ikke.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er forskjell på å føle behov for å banke noen og å faktisk gjøre det. Jeg føler et behov for å banke den utro drittsekk-mannen til venninna mi, men jeg gjør det jo ikke.

Det er forskjell på å tenke noe og å si noe. Om man går rundt og sier at man skal banke noen, men ikke gjør det så er man jo et fjols. Man er riktignok et mindre fjols enn man banker vedkommende, men man er likevel et fjols. 

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Pingle. 

Anonymkode: 2e8ba...36a

Må være tøff du som sitter bak tastaturet og kaller folk du ikke kjenner eller vet noe om for pingle.  

Anonymkode: 8a083...959

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det er forskjell på å tenke noe og å si noe. Om man går rundt og sier at man skal banke noen, men ikke gjør det så er man jo et fjols. Man er riktignok et mindre fjols enn om man faktiske banker vedkommende, men man er likevel et fjols. 

Må være tøff du som sitter bak tastaturet og kaller folk du ikke kjenner eller vet noe om for pingle.  

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er forskjell på å tenke noe og å si noe. Om man går rundt og sier at man skal banke noen, men ikke gjør det så er man jo et fjols. Man er riktignok et mindre fjols enn man banker vedkommende, men man er likevel et fjols. 

Men.. det var litt pinglete formulert. Typisk politisk korrekt, mann med en feminin energi. 

Anonymkode: 2f069...6f2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er løvemamma 🦁

Anonymkode: e89e6...722

• Liker 1
Skrevet
På 22.6.2018 den 22.17, AnonymBruker skrev:

Når du er betatt? Forelsket? Kjæreste? 

Vanskelig å si akkurat når det slår inn, men beskytterinstinktet er sterkt.

Jeg ser for meg at jeg ville klikket og blitt en slags morderisk berserk hvis noen f.esk slo partneren eller barna. Jeg håper i alle fall det, men man vet ikke før man har vært i situasjonen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...