Gå til innhold

Orker knapt å snakke med vennene mine.. Når tar helvetet slutt :/

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har måttet gi etter for nedstemtheten og har nå oppsøkt hjelp. Jeg tenker på en mann jeg egentlig bare vet jeg bør glemme noe som forverrer alt. Jeg er ikke lenger den samme når jeg treffer på gamle kjente og kjære :( jeg klarer ikke og moren meg med dem og det er ikke fordi de har blitt kjedelige! :( føler jeg bare mister fremtiden.. 

Anonymkode: 5d39d...085

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig bra at du har oppsøkt hjelp! Ingenting som er bedre enn det, og å kjempe for fremtiden sin. Jeg har selv slitt med mye nedstemthet, sinne og tristhet og har funnet ut at det ikke er noen verdens ting jeg kan gjøre annet enn å kjempe for meg selv og for at jeg SKAL ha det bra. Min løsning på det har vært at jeg har funnet en karriere som for meg er fantastisk, og med den kommer alle andre gleder, fordi jeg har det bra med meg selv. Andre kan ha andre måter å finne ut av det på. Du må bare finne din vei! Og finner du din vei så vil du glemme den mannen, et annet menneske skal og kan aldri definere deg som person :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vær sammen med dem selv om du ikke har det gøy. Menn kommer og går og er ikke en faktor du kan stole på i livet. Det kan du ikke med venner og familie heller, men man har som regel flere kort på hånden der, hvis ett faller fra. 

Anonymkode: 41808...35b

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, BeautyBox skrev:

Veldig bra at du har oppsøkt hjelp! Ingenting som er bedre enn det, og å kjempe for fremtiden sin. Jeg har selv slitt med mye nedstemthet, sinne og tristhet og har funnet ut at det ikke er noen verdens ting jeg kan gjøre annet enn å kjempe for meg selv og for at jeg SKAL ha det bra. Min løsning på det har vært at jeg har funnet en karriere som for meg er fantastisk, og med den kommer alle andre gleder, fordi jeg har det bra med meg selv. Andre kan ha andre måter å finne ut av det på. Du må bare finne din vei! Og finner du din vei så vil du glemme den mannen, et annet menneske skal og kan aldri definere deg som person :)

Takker:) jeg har funnet en karriere selv, og den gav meg en ny mening med livet...jeg eksisterte ikke bare lenger. Men den krever at jeg ikke er nedstemt! Og at jeg er flink sosialt og det er det jeg ikke er!:( Jeg føler ikke at jeg kommerut av meg selv 😕

Anonymkode: 5d39d...085

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...