Gå til innhold

Studentweb. Det står ikke lenger noe under "studier".

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Klikket inn på studentweb og der det tidligere pleide å stå studier er det nå blankt. Vanligvis pleide det å stå studiet jeg går på. Noen som har opplever lignende?  Har sendt mail, men det er jo helg nå så får ikke svar før på mandag. Lurer på om det er noe feil med studentweb eller om jeg kan ha blitt meldt av studiet mitt. 

1749938004_ScreenShot2018-06-22at21_22_34.png.b583cc6f53fbf7d59795c01af2b2837a.png

Anonymkode: f31c0...3be

AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Vet ikke hvorfor.

Anonymkode: ccf08...653

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Samme her. Vet ikke hvorfor.

Tusen takk for svar! og så bra jeg ikke er den eneste som opplevde det. Var redd jeg hadde glemt å registrere meg for noe eller lignende og dermed blitt fjernet frat studiet.

TS

AnonymBruker
Skrevet

På min Studentweb står det «Du har ikke studierett våren 2018 ...» !! :hakeslepp: Jeg har studert og avlagt eksamen både høsten 2017 og våren 2018. Registrert meg begge semestre, betalt semesteravgift begge semestre, og ellers holdt alle regler. Jeg har også sendt mail til adm. 
Hvilket studiested går dere på? Jeg er på OsloMet, og der har de jo lagt om datasystemene litt og litt i forbindelse med overgangen fra HIOA til OsloMet, så jeg har liksom trodd at det var der problemet ligger. 

Anonymkode: 5a572...9ec

AnonymBruker
Skrevet

Går på UiS, ingen problemer her.

Anonymkode: c3d6f...9cb

AnonymBruker
Skrevet

UiO her, ingen problemer :) 

Anonymkode: 25476...a4d

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

På min Studentweb står det «Du har ikke studierett våren 2018 ...» !! :hakeslepp: Jeg har studert og avlagt eksamen både høsten 2017 og våren 2018. Registrert meg begge semestre, betalt semesteravgift begge semestre, og ellers holdt alle regler. Jeg har også sendt mail til adm. 
Hvilket studiested går dere på? Jeg er på OsloMet, og der har de jo lagt om datasystemene litt og litt i forbindelse med overgangen fra HIOA til OsloMet, så jeg har liksom trodd at det var der problemet ligger. 

Anonymkode: 5a572...9ec

Jeg går på UiB.  Var skikkelig ekkel følelse når jeg så det ikke stod noe under studier. Om de har noen feil på studentweb så burde de komme med en advarsel. 

TS

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klikket inn på studentweb og der det tidligere pleide å stå studier er det nå blankt. Vanligvis pleide det å stå studiet jeg går på. Noen som har opplever lignende?  Har sendt mail, men det er jo helg nå så får ikke svar før på mandag. Lurer på om det er noe feil med studentweb eller om jeg kan ha blitt meldt av studiet mitt. 

1749938004_ScreenShot2018-06-22at21_22_34.png.b583cc6f53fbf7d59795c01af2b2837a.png

Skjønner ikke en dritt av søking eller opptak eller noen ting. Alt det der burde gått automatisk.

Anonymkode: a88ca...221

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar! og så bra jeg ikke er den eneste som opplevde det. Var redd jeg hadde glemt å registrere meg for noe eller lignende og dermed blitt fjernet frat studiet.

TS

Må korrigere litt: All infoen kom tilbake i dag, mulig fordi det også ble lagt ut sensur i et fag hos meg i dag? Kan hende de har tekniske problemer. Uansett tror jeg ikke du trenger bekymre deg, og du får nok svar over helga. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...