Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har strøket, for så å få 2er etter klaging?

Får man begrunnelse på karakteren?

Jeg fikk 5 på to eksamen i samme ''kategori'', men på den tredje fikk jeg stryk. Når jeg sammenligner oppgavene kan jeg ikke skjønne hvordan jeg fikk 1er. Jeg ser ikke hva jeg har svart feil. Kanskje jeg har misforstått oppgaven, den var litt ukonkret. F.eks: hva ville du gjort dersom.... Da er det jo ikke alltid lett å vite helt nøyaktig hva de sikter til. Men jeg skrev utfyllende og mye, men kanskje jeg skrev ting som de ikke var ute etter men som heller ikke er feil. Men rart man ikke får en begrunnelse på hvorfor det ble stryk. 

Anonymkode: 58a73...036

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du få en lærer i aktuelt fag til å se gjennom eksamensbesvarelsen din? Da får du kanskje en pekepinn. Men med en 1-er taper du ingenting på å klage, verre hvis du hadde en 2-er, klager og risikerer å få 1.

AnonymBruker
Skrevet

Be om begrunnelse for karakteren. Ut fra begrunnelsen vurderer du om du skal klage eller ikke.

Anonymkode: 2c068...0e7

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Be om begrunnelse for karakteren. Ut fra begrunnelsen vurderer du om du skal klage eller ikke.

Anonymkode: 2c068...0e7

kan man det på privatisteksamen?

Anonymkode: 58a73...036

Skrevet

Tror det er vanlig på privatisteksamen å få begrunnelse sammen med svar på klage. 

AnonymBruker
Skrevet

Du har absolutt ingenting å tape på siden det allerede er en stryk. Jeg vil faktisk tro du kan komme deg opp til hvertfall 2eren. 

Anonymkode: 3e764...283

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...