AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #1 Skrevet 22. juni 2018 Går det an? Om det gjør det, hvilken nettside? Og hvordan er det med toll, må man betale det? Anonymkode: 12d11...c5a
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #2 Skrevet 23. juni 2018 Maxgodis.se er en bra side. Ingen toll om du holder deg under 350kr inkludert frakt. Anonymkode: 96d95...dad 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #3 Skrevet 23. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Maxgodis.se er en bra side. Ingen toll om du holder deg under 350kr inkludert frakt. Anonymkode: 96d95...dad Hvordan vet man hvor mye frakta blir? Anonymkode: dbd22...72f 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #4 Skrevet 23. juni 2018 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet man hvor mye frakta blir? Anonymkode: dbd22...72f 20 SEK i følge denne siden. https://maxgodis.se/pages/information#handla-fran-norge Anonymkode: 96d95...dad
Elaine Marley Skrevet 23. juni 2018 #5 Skrevet 23. juni 2018 Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #6 Skrevet 23. juni 2018 Jeg har veødog god erfaring med Maxgodis. De nekter å la deg handle for mer enn 350 per bestilling, så du skal slippe toll og moms. Anonymkode: 99e3e...f55 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #7 Skrevet 23. juni 2018 Jøss, ryddet for person angrep?? Hvordan er det mulig i en godteri tråd? 😱😂 Men takk for svar, folkens. Er på jakt etter en spesiell godis(happy hippo) som kun fåes kjøpt i Sverige, så da skal jeg sjekke ut den siden. TS Anonymkode: 12d11...c5a 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #8 Skrevet 23. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jøss, ryddet for person angrep?? Hvordan er det mulig i en godteri tråd? 😱😂 Men takk for svar, folkens. Er på jakt etter en spesiell godis(happy hippo) som kun fåes kjøpt i Sverige, så da skal jeg sjekke ut den siden. TS Anonymkode: 12d11...c5a Haha 😅😬 sikkert noen med lavt blodsukker og godteri-avhengighet som ikke klarer å styre seg 😂🍭🍬🍫 Anonymkode: a7bc6...874
Forundret.. Skrevet 23. juni 2018 #9 Skrevet 23. juni 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jøss, ryddet for person angrep?? Hvordan er det mulig i en godteri tråd? 😱😂 Men takk for svar, folkens. Er på jakt etter en spesiell godis(happy hippo) som kun fåes kjøpt i Sverige, så da skal jeg sjekke ut den siden. TS Anonymkode: 12d11...c5a Happy hipp finner du på dropsen og normal. Normal selger to forskjellige varianter av den, 28 kr for en fempk. Og dropsen selger pr stk for 9 kr.
kikkana Skrevet 23. juni 2018 #10 Skrevet 23. juni 2018 Er vel ikke toll på godteri om man tar seg en tur? Pleier å hamstre så det jomer 1 gang i året. Er litt i mot å bestille alt på nett, spesielt fra utlandet. Da støtter jeg heller opp om lokalt\ norsk industri selv om det er litt dyrere. Mulig jeg er litt mini patriot men.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #11 Skrevet 24. juni 2018 2 timer siden, Forundret.. skrev: Happy hipp finner du på dropsen og normal. Normal selger to forskjellige varianter av den, 28 kr for en fempk. Og dropsen selger pr stk for 9 kr. Dropsen og normal? Ikke hørt om, hvor er dette? 2 timer siden, kikkana skrev: Er vel ikke toll på godteri om man tar seg en tur? Pleier å hamstre så det jomer 1 gang i året. Er litt i mot å bestille alt på nett, spesielt fra utlandet. Da støtter jeg heller opp om lokalt\ norsk industri selv om det er litt dyrere. Mulig jeg er litt mini patriot men. Jeg er helt enig med deg, men som sagt happy hippo har jeg fremdeles ikke funnet i Norge, er bare nettopp dette fantastiske godteriet jeg skulle hatt. TS Anonymkode: 12d11...c5a 1
Forundret.. Skrevet 24. juni 2018 #12 Skrevet 24. juni 2018 (endret) 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Dropsen og normal? Ikke hørt om, hvor er dette? Jeg er helt enig med deg, men som sagt happy hippo har jeg fremdeles ikke funnet i Norge, er bare nettopp dette fantastiske godteriet jeg skulle hatt. TS Anonymkode: 12d11...c5a Normal butikker har de mange steder i landet, du kan jo søke opp om det er noen i ditt område eller der du kjenner noen. https://www.normal.no/butikker/ Dropsen butikkene har de her men jeg vet ikke om de finnes ellers i landet. Her i huset er vi storspisere av happy hipp, da helst varianten med hasselnøttkremen. Vi voksne er verre enn ungene når det kommer til dem 😂 Endret 24. juni 2018 av Forundret..
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #13 Skrevet 24. juni 2018 20 timer siden, kikkana skrev: Er vel ikke toll på godteri om man tar seg en tur? Pleier å hamstre så det jomer 1 gang i året. Er litt i mot å bestille alt på nett, spesielt fra utlandet. Da støtter jeg heller opp om lokalt\ norsk industri Ikke alle bor så nær svenskegrensen at man kan reise dit for en handletur. Jeg kjøper det meste i Norge, men bestiller fra maxgodis ca en gang i året (til bursdagsfeiringer) Anonymkode: 39a68...d26
applestories Skrevet 24. juni 2018 #14 Skrevet 24. juni 2018 22 timer siden, kikkana skrev: Er vel ikke toll på godteri om man tar seg en tur? Pleier å hamstre så det jomer 1 gang i året. Er litt i mot å bestille alt på nett, spesielt fra utlandet. Da støtter jeg heller opp om lokalt\ norsk industri selv om det er litt dyrere. Mulig jeg er litt mini patriot men. Jeg har bestilt en gang fordi det er ikke alt man får tak i i Norge. Jeg kunne sikkert spist noe annet, på samme måte som jeg kunne lest noe annet, kledd meg i noe annet og brukte andre parfymer. Enig i å støtte lokale butikker, men når det er ting man ikke får tak i her, da må det være helt ok. Hvor er patrioten når du hamstrer? 🍬🍭
applestories Skrevet 24. juni 2018 #15 Skrevet 24. juni 2018 (endret) Klippkungen.se er visst enda en side, den poppet opp på Facebook i dag. Står at de sender til Danmark og Finland, ikke Norge, men samtidig står det gratis frakt til Norge. Tipper på de nylig har utvidet markedet, og man skjønner jo hvorfor. Endret 25. juni 2018 av applestories 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #16 Skrevet 24. juni 2018 Oi, det var faktisk skikkelig billig!! Anonymkode: 08831...042
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #17 Skrevet 25. juni 2018 På 24.6.2018 den 20.21, Forundret.. skrev: Normal butikker har de mange steder i landet, du kan jo søke opp om det er noen i ditt område eller der du kjenner noen. https://www.normal.no/butikker/ Dropsen butikkene har de her men jeg vet ikke om de finnes ellers i landet. Her i huset er vi storspisere av happy hipp, da helst varianten med hasselnøttkremen. Vi voksne er verre enn ungene når det kommer til dem 😂 Tusen hjertelig takk!! I morgen blir det shopping på normal! Slik er det hos oss også, vi voksne blir som barn med happy hipp 😇 Anonymkode: 12d11...c5a
Forundret.. Skrevet 26. juni 2018 #18 Skrevet 26. juni 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen hjertelig takk!! I morgen blir det shopping på normal! Slik er det hos oss også, vi voksne blir som barn med happy hipp 😇 Anonymkode: 12d11...c5a Bare hyggelig 😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå