AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #1 Skrevet 22. juni 2018 Noen som har erfaring med å klage på eksamenskarakter på privatisteksamen? Jeg fikk 4 i R2 men føler jeg burde fått 5.. Er det mange som får medhold i slike klager? Anonymkode: 965fb...92d
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #2 Skrevet 22. juni 2018 Nei, kun et fåtall får medhold. Har ikke noe statistikk å linke til, men vil anslå 20%. Anonymkode: 456fc...0be
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 22. juni 2018 #3 Skrevet 22. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har erfaring med å klage på eksamenskarakter på privatisteksamen? Jeg fikk 4 i R2 men føler jeg burde fått 5.. Er det mange som får medhold i slike klager? Anonymkode: 965fb...92d Matte er vel vanskeligere å klage på siden det er et konkret svar som er riktig. Er svaret og utregningene riktige, så får du poeng. Tror ikke du kommer så langt med å klage, men du kan jo alltids prøve. Du går nok ikke ned i karakter uansett Lykke til
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #4 Skrevet 22. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, kun et fåtall får medhold. Har ikke noe statistikk å linke til, men vil anslå 20%. Anonymkode: 456fc...0be https://www.aftenposten.no/norge/i/vm5kl/Bare-1-av-6-fikk-medhold-da-de-klaget-pa-eksamenskarakteren Anonymkode: 456fc...0be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå