Gjest LiMaSK Skrevet 22. juni 2018 #1 Skrevet 22. juni 2018 Først og fremst, jeg vet at ingen her har noen fasit eller "rett" svar. Nå er det 1mnd å 5 dager siden jeg tok siste p-pille. Ingen blødninger siden bortfallsblødninger. Negative g-tester hittil, siste 2 dager siden. For ca 1 uke siden var jeg ganske kvalm, og hadde veldig veldig såre bryster, kunne ikke en gang ha på meg bh. Dette varte i 2-3 dager og nå er jeg helt fin igjen. Jeg vet at syklus og alt det der tar tid for å stabilisere seg, men siden jeg ikke har hatt eggløsning eller vanlig mensen på snart 10 år så husker jeg ingenting om det var slik da jeg hadde det. Kan det ha vært eggløsning jeg hadde? Isåfall er jeg da 7 dpo?
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #3 Skrevet 23. juni 2018 Som du selv sier, så er det anskelig å si, men det er i hvert fall ikke noen av mine symptomer på eggløsning. Jeg pleier å få økt utflod som henger 10-20 cm fra meg etter dobesøk i ca 2-3 dager rundt EL. På EL-dagen har jg sterke magesmerter nederst, nederst i nagen, under truselinja. Varer i ca 4 timer hest om kvelden. Bekrefter med el-testene. Anonymkode: 6c992...4af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå