AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #1 Del Skrevet 22. juni 2018 Hei. Sliter med biller av ymse slag i kjøkkenskapene. Har kastet alt, sprayet ned alt med insektspray og vasket god, og fylt på med matvarer igjen (tørrvarer, hermetikk, knekkebrød, ris, pasta etc...). Har også passet godt på å lukke alt av poser med sånne klips så det er helt tett. Nå oppdaget jeg nettopp en liten og en litt større bille igjen, inni skapet!! Hva gjør jeg nå? Noen som har erfaringer de vil dele? Må jeg rett og slett få en skadedyrbekjemper inn? Uff, blir så kvalm!! Anonymkode: 5e715...5ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #2 Del Skrevet 22. juni 2018 Støvsug! Og gjør det grundig. Anonymkode: 568bd...e2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #3 Del Skrevet 22. juni 2018 Er de grå med en sort stripe? De er helt ufarlige, selv om det ikke er så hyggelig med insekter i matskapet. Anonymkode: 568bd...e2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #4 Del Skrevet 22. juni 2018 TS her. Ja noen er grå med sort stripe, men de jeg oppdaget nå var bare lysegrå. OK, prøver støvsuging i alle fall! Selvom ikke de er farlige, er det utrolig ekkelt! Har oppdaget dem inni boil-in-bag risen (hadde seriøst tapet igjen lokket for å ikke få dem oppi) og de hadde flyttet inn i de store hullene i knekkebrødet. Iiiiuuuuu.... Anonymkode: 5e715...5ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #5 Del Skrevet 22. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Ja noen er grå med sort stripe, men de jeg oppdaget nå var bare lysegrå. OK, prøver støvsuging i alle fall! Selvom ikke de er farlige, er det utrolig ekkelt! Har oppdaget dem inni boil-in-bag risen (hadde seriøst tapet igjen lokket for å ikke få dem oppi) og de hadde flyttet inn i de store hullene i knekkebrødet. Iiiiuuuuu.... Anonymkode: 5e715...5ce Huff, ja det der er ikke noe moro. Jeg har alt av matvarer i tette bokser, hamstret hos Ikea. Oppdager av og til en og annen liten bille, de grå med sort stripe, men de er aldri i maten. Finner dem som oftest i vinduskarmen. Støvsuger skuffer og skap jevnlig, det hjelper veldig godt. Da tar du alle små også, de du faktisk ikke ser. Anonymkode: 568bd...e2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå