Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 22. juni 2018 #1 Skrevet 22. juni 2018 Hei. Jeg og samboer ønsker barn, og vi har prøvd siden August. Jeg er 28, og samboer er 29 år. Alt er som det skal med både meg og samboer, men Gyn tror at jeg ikke får eggløsning av meg selv. Har derfor fått utskrevet femar som jeg skal begynne med tredje dag i mensperiode. Har hus, jobb, ferdig med utdanning og alt på stell. Det eneste som mangler er en liten baby. Noen som kan gi meg erfaring med å bli gravid på femar? Er det noe håp for meg?
Aryamili Skrevet 22. juni 2018 #2 Skrevet 22. juni 2018 Har dere ikke tatt blodprøver for å finne ut om du har EL? Hvordan er syklusene dine? Vi lykker første PP på Femar/Letrozol. Jeg har riktignok PCOS, men fikk EL på Letrozol I følge min gynekolog er det mange som lykkes etter noen runder på Femar/Letrozol. Det som er viktig er å følge opp med blodprøver, i tilfelle dosen bør justeres. Vet om noen som prøvde Femar i mange PP, så viste det seg etter hvert at hun ikke fikk EL og måtte ha dobbel dose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå