Gå til innhold

Fikk (øye)linse på pizza, tilbudt tilgodelapp?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bestilte tre pizzaer fra pizzabakeren i går. Plutselig oppdager en at det er en linse(!) på pizzaen. Linsen er tydelig stekt i ovnen med pizzafyllet, og det er det ekleste jeg har vært borti.

Jeg ringer først den aktuelle pizzabakeren hvor den ansatte henviser meg til sjefen, som så ringer, og jeg sender bilde av linsen. Blir så tilbudt en tilgodelapp for den aktuelle pizzaen, noe jeg sier at jeg ikke godtar for det er ikke sjans i havet at vi bestiller noe ny pizza der. Han mente det ikke var noe mer han kunne gjøre.

sender så Mail til kjeden direkte med bilde og forklarer situasjonen. De er enig i at det er uakseptabelt, men henviser meg tilbake til den aktuelle restauranten. 

Nå er jeg lei. Hadde det vært et hår eller en dårlig stekt pizza kunne jeg ha gått med på en tilgodelapp, men en jævla linse er så ufattelig ekkelt! Ingen av de tre pizzaene vi bestilte ble spist for alle mistet matlysten. Jeg ønsker å få refundert for pizzaene, noe jeg ikke syntes er urimelig i det hele tatt.

Er det noen plass man kan klage til med dette? Det er faktisk så ekkelt, og så dårlig kundebehandling i ettertid at jeg ikke kommer til å la det gå uten videre. 

Anonymkode: 5139e...18a

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde kontaktet media jeg. Da pleier de som regel å få røva i gir. Evnt skrevet offentlig på facebooksiden deres først.

• Liker 14
Gjest chisandra
Skrevet

Fytti grisen. Regner med at du kommer til å gå over kjøpepizzaer med lupe en stund fremover :kvalm:

Fryktelig dårlig kompensasjon du ble tilbudt også! Send bildet og historien din til et par medier, så blir det nok fortgang i sakene.

Gjest HanenIFlokken
Skrevet

Jeg skjønner at det kan oppleves ekkelt og det skulle bare mangle at man fikk en ny pizza eller pengene igjen. 

Men ærlig talt, det må være rom for å gjøre feil og ha uhell uten at det aktuelle spisestedet skal shames i media og på facebook. 

Er dere perfekte selv? 

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare en øyelinse, også spiste dere ikke opp noen av de tre pizzaene? Da hadde jeg med glede tatt dem imot. 

Anonymkode: c11c1...d5a

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, HanenIFlokken skrev:

Jeg skjønner at det kan oppleves ekkelt og det skulle bare mangle at man fikk en ny pizza eller pengene igjen. 

Men ærlig talt, det må være rom for å gjøre feil og ha uhell uten at det aktuelle spisestedet skal shames i media og på facebook. 

Er dere perfekte selv? 

Også er det kanskje bare en ansatt som bruker linser, som sikkert har letet febrilsk etter den uten å finne noe, og regnet med at den har havnet på gulvet en plass, i hvert fall ikke på pizzaen, som til slutt må gjennomgå bare fordi noen rett og slett ikke har vært sultne nok til å ha behov for pizza i utgangspunktet.

• Liker 8
Skrevet (endret)
5 minutter siden, HanenIFlokken said:

Er dere perfekte selv? 

Linsen på pizzaen  var et "uhell". At trådstarter ikke får pengene tilbake er ikke et uhell, det er en bevisst handling. 

Endret av Judas Iskariot
  • Liker 14
Skrevet

Personlig synes jeg hår er verre en ei linse. 

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Judas Iskariot skrev:

Linsen på pizzaen  var et "uhell". At trådstarter ikke får pengene tilbake var ikke et uhell.  

Greit nok, kunden først, men det er ikke nødvendig å blåse det opp i sosiale medier som noen foreslo her. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, HanenIFlokken skrev:

Er dere perfekte selv? 

Fordi de fikk en sjanse til å rydde skikkelig opp i uhellet, uten å gripe muligheten.

Anonymkode: 19265...fc1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, HanenIFlokken skrev:Jeg skjønner at det kan oppleves ekkelt og det skulle bare mangle at man fikk en ny pizza eller pengene igjen. 

Er dere perfekte selv? 

Det er rom for å gjøre feil, men ved en feil som dette så burde de ha ordnet opp på en ordentlig måte. Jeg ble ikke sur før de ikke gidder å faktisk vise forståelse for situasjonen. Krever ikke at den ansatte skal få sparken, men jeg syntes det burde være en selvfølge å få pengene tilbake her, og å faktisk behandle kunden bedre i ettertid. At jeg skal kjøre ned og bestille en ny pizza er ikke en god nok kompensasjon.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi de fikk en sjanse til å rydde skikkelig opp i uhellet, uten å gripe muligheten.

Hva slags kompensasjon mener du at de burde fått da?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Greit nok, kunden først, men det er ikke nødvendig å blåse det opp i sosiale medier som noen foreslo her. 

Kom gjerne med et mer konstruktivt forslag som du tror er like effektivt :) 

TS: Har du mulighet til å kontakte lokale medier? Jeg fikk fortgang i en sak på den måten bare ved at journalisten ringte den andre parten. Da ble det ordnet opp i samme dag, og det ble aldri en offentlig sak.

Anonymkode: 31b02...d7d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De burde tilbudt TS pengene igjen i stedet for tilgodelapp og beklaget på det sterkeste, utover det synes jeg ikke Pizzabakeren har gjort noe feil her. Uhell skjer. Er TS ute etter en større "kompensasjon" tro?

Anonymkode: 16aa4...32c

• Liker 10
Gjest HanenIFlokken
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er rom for å gjøre feil, men ved en feil som dette så burde de ha ordnet opp på en ordentlig måte. Jeg ble ikke sur før de ikke gidder å faktisk vise forståelse for situasjonen. Krever ikke at den ansatte skal få sparken, men jeg syntes det burde være en selvfølge å få pengene tilbake her, og å faktisk behandle kunden bedre i ettertid. At jeg skal kjøre ned og bestille en ny pizza er ikke en god nok kompensasjon.

Ja og det skrev jeg også :)

AnonymBruker
Skrevet

Kom gjerne med et mer konstruktivt forslag som du tror er like effektivt :) 

TS: Har du mulighet til å kontakte lokale medier? Jeg fikk fortgang i en sak på den måten bare ved at journalisten ringte den andre parten. Da ble det ordnet opp i samme dag, og det ble aldri en offentlig sak.

Mitt konstruktive forslag er å spise opp den jævla pizzaen.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags kompensasjon mener du at de burde fått da?

I det minste noen gratis pizzaer fremover.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De burde tilbudt TS pengene igjen i stedet for tilgodelapp og beklaget på det sterkeste, utover det synes jeg ikke Pizzabakeren har gjort noe feil her. Uhell skjer. Er TS ute etter en større "kompensasjon" tro?

Anonymkode: 16aa4...32c

Ts her. Jeg skriver jo i HI at det jeg er ute etter er å få refundert for pizzaen? Jeg ønsker ikke å skulle betale for en pizza med en linse på, det er ikke noe mer jeg er «ute etter»? Hvorfor tror du det egentlig?!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mitt konstruktive forslag er å spise opp den jævla pizzaen.

Hold deg til tema du ;)

Skrevet

Det er helt vanlig at man får tilgodelapp på slike hendelser. Har fått det selv et par ganger, eller fått ny vare/mat pluss noe annet fra butikk/restaurant.

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...