Gå til innhold

Fredagsgodt! Hva spiser du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er fredag og jeg lurer på å steke meg pizza, kjøpe sjokolade og cola og se på netflix!

Hva kjøper du som fredagsgodt?

Anonymkode: dbd2b...05e

AnonymBruker
Skrevet

Dersom det skal være den ultimate fredagen så er det ben&jerry's, men normalt sett så kjøper jeg inn rema 1000 sin rotgrønnsakchips for 20 kr 😍

Anonymkode: 775ae...749

• Liker 3
Skrevet

Ikke ofte jeg kjøper inn fredagsgodt, men lager som regel en god middag og et par glass vin 😇😇

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare ble så lei av lørdagsgodt at jeg flyttet dagen til fredag 😁.

Hm. Det må bli pizza. En stor en.

Anonymkode: dbd2b...05e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiste smågodt for to dager siden, så prøver å unngå for mye snop i kveld. Men samboer og jeg skal lage hjemmelaget italiensk pizza, og sikkert drikke rødvin til - hvis vi orker vin da, var nemlig på konsert i går kveld og det ble noen øl for mye.. Så blir det diverse digg frukt til dessert. Har fått dilla på sånne donut-fersken eller hva de kalles. Gleder meg til å slappe av med en god serie :) 

Anonymkode: 63711...c7a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I kveld blir det hjemmelaga kebab, så blir det vel litt knask(biff og løk potetgull ftw!) til kvelden i lag med ready player one 😊

Anonymkode: 88f63...68f

• Liker 1
Skrevet

Nja, spiser sjelden snacks generelt, men om jeg gjør det blir det på lørdager. Derimot må jeg ha en øl eller 2 på fredager. Så i kveld blir det linsetaco, en god IPA og noen pils 🍻

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hjemmelaget pizza til middag, en pose Sombreros (smash uten sjokolade) på deling for hele familien. Farris Bris til drikke. Når ungene har lagt seg: en god flaske vin, brie, kjeks og fikensyltetøy. 

Fredag er favorittdagen min😍

Anonymkode: 3a96d...94e

• Liker 2
Gjest Kritt
Skrevet

Det blir typisk noe chips - helst Maarud Potetgull salt - og en øl eller to.

Skrevet

Etter pølsegryta vi skal ha i dag blir det potetgull og melkesjokoladen med kvikk-lunsj smak. 

Gjest Springfjær
Skrevet

Som regel spiser jeg ikke godis på fredager. Men kan være det blir litt potetgull og en øl. Å så skal vi ha taco i dag 😋 

Skrevet

Pizza og pottis 😁

AnonymBruker
Skrevet

Potetgull (ost og løk fra Maarud) med dip, en pose med M sjokolade og 1,5 liter Pepsi Max.

Anonymkode: 5539c...89e

Skrevet

Grilla kyllinglår og vann 😁

Skrevet

Vann og IFA. Evt øl😊

Skrevet

Klarte ikke å bestemme meg for type potetgull så det ble to typer på butikken idag. Skal dele med gubben, heldigvis. 

AnonymBruker
Skrevet

Spagetti Bolognese :P

Anonymkode: d7e7d...9ce

AnonymBruker
Skrevet

Honningmelon og pepsi max :)

Anonymkode: 6b28a...490

Skrevet

Hadde ikke tenkt på noe fredagsgodt.. så kom kjæresten med cola og Nidar favoritter😆

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...