37-j Skrevet 22. juni 2018 #1 Del Skrevet 22. juni 2018 Hei Har opprettet meg en egen bruker til dette formålet - nemlig å bli kjent med noen her jeg bor. (Har flyttet) Jeg flere gode venner - men savner å ha en eller flere veldig nære venninner. Det å være noens førstevalg og ha en venninne som er det åpenbare førstevalget ❤️ Jobben min er ikke et sted for å finne nye venner, og som voksen uten en spesiell hobby så er det ikke så lett å bli kjent med noen. Jeg er 37 og har stiftet familie. Jeg setter tilitt og gjensidig respekt høyt i et vennskap. Kanskje litt sjenert i starten, men har mye å gi når vi er blitt kjent. Setter pris på gode samtaler, små gleder og interesserer meg for helt vanlige ting 😊 Føles litt rart å skrive dette, men kjenner tiden er inne for å bli kjent med nye, fine mennesker. Så er du i samme situasjon, send meg gjerne noen ord på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Limarez Skrevet 19. august 2018 #2 Del Skrevet 19. august 2018 Hei, ble medlem nettopp av samme grunn Funker dette? Hvor i Buskerud holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 19. august 2018 #3 Del Skrevet 19. august 2018 Hvor i Buskerud? Jeg bor også på et lite sted, med få mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 19. august 2018 #4 Del Skrevet 19. august 2018 Hvor i Buskerud? Kjenner meg igjen i mye av det du skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadzia Skrevet 20. august 2018 #5 Del Skrevet 20. august 2018 Jeg lurer og på hvor i Buskerud. Forsåvidt på de andre som har svart her og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå